اصناف زیراب

فعالیتهای اصناف و بازار، شخصی، فرهنگی و ورزشی بارعایت قانونی ایران

اصناف زیراب

فعالیتهای اصناف و بازار، شخصی، فرهنگی و ورزشی بارعایت قانونی ایران

اصناف زیراب

احمد علی قبادیان سوادکوهی – رئیس اتاق اصناف شهرستان سوادکوه و عضو اتاق اصناف استان مازندران و نماینده مازندران در اتاق اصناف کشور(ایران)

۵ مطلب در مرداد ۱۳۹۶ ثبت شده است

., [۲۰.۰۸.۱۷ ۱۰:۱۲]
محسن هاشمی رییس شورای شهر تهران شد/ ابراهیم امینی نائب رئیس؛اعطا سخنگوی شورای پنجم شد/ محسن هاشمی:نظارت را فراموش نمی‌کنیم
کد خبر: ۱۷۴۵۲۴
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۹
عضو منتخب شورای شهر تهران با بیان اینکه محسن هاشمی تنها کاندیدای ریاست شورای شهر پنجم بود، گفت: نهایتا با کسب اکثریت آرا محسن هاشمی به عنوان رییس شورای شهر پنجم انتخاب شد.
عضو منتخب شورای شهر تهران از انتخاب محسن هاشمی به عنوان رییس شورای شهر پنجم تهران خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید؛خلیل‌آبادی در گفت‌وگو با ایسنا با بیان اینکه در جلسه امروز شورای شهر پنجم درخصوص رییس شورای شهر پنجم تصمیم‌گیری شد، گفت: آقایان الویری و مسجدجامعی به منظور حفظ اتحاد و انسجام شورا، در ابتدای جلسه از کاندیداتوری انصراف دادند.

عضو منتخب شورای شهر تهران با بیان اینکه محسن هاشمی تنها کاندیدای ریاست شورای شهر پنجم بود، گفت: نهایتا با کسب اکثریت آرا محسن هاشمی به عنوان رییس شورای شهر پنجم انتخاب شد.

محسن هاشمی رفسنجانی متولد 1340 در قم است و  ۱۳ سال ریاست هیئت‌مدیره و مدیرعامل شرکت متروی تهران را بر عهده داشت . در پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر تهران به عنوان نفر اول لیست امید و با ۱،۷۵۶،۰۸۶ رای به عنوان نفر اول پیروز انتخابات شد. او در چهارمین دورهٔ شورای اسلامی شهر تهران، گزینهٔ اصلی اصلاح‌طلبان برای شهرداری تهران بود که در نهایت با یک رأی مغلوب محمدباقر قالیباف شد و  در حال حاضر نیز با کسب اکثریت ارا به عنوان رئیس شورای شهر پنجم انتخاب شد.

****

در جلسه امروز منتخبان شورای شهر پنجم تهران ترکیب هیات رییسه شورا مشخص شد.

 در این جلسه محسن هاشمی با 21 رای به عنوان رییس شورای پنجم تهران انتخاب شد.

سید ابراهیم امینی به عنوان نایب رییس و علی اعطا به عنوان سخنگوی شورای پنجم پایتخت انتخاب شدند.

منتخبان شورای پنجم نیز رای مثبت به "بهاره آروین" و "زهرا نژاد بهرام" به عنوان منشی‌های جلسه دادند.
 پیش از این نیز محمدعلی نجفی به عنوان شهردار تهران انتخاب شده بود.

شورای پنجم تهران از روز چهارشنبه اول شهریور فعالیت خود را آغاز می‌کند.

محسن هاشمی: رابطه شهرداری و شورا تعاملی خواهد بود/ نظارت را فراموش نمی‌کنیم

رئیس شورای شهر پنجم در خصوص اولویت‌های شهر و همچنین ارتباط با شهرداری توضیحاتی ارائه کرد.

محسن هاشمی ظهر امروز در حاشیه جلسه غیر رسمی منتخبان شورای شهر پنجم با بیان اینکه امروز اعضای شورای شهر رای به بنده دادند و از آنها تشکر می‌کنم، گفت: این رای، رای تمایل بود و باید جلسه شورای شهر تشکیل شود تا این انتخاب رسمیت بگیرد.

وی با بیان اینکه امروز از کسانی که ظرفیت و پتانسیل پست ریاست را داشتند اما کنار کشیدند خجل هستم، گفت: از اعضای شورای شهر نیز بابت انتخابشان تشکر می‌کنم، همچنین از عزم جدی مردم تهران که با حضور چشمگیرشان در انتخابات نشان دادند که خواهان تغییر هستند نیز تشکر می‌کنم.

وی در مورد رابطه شورا و شهرداری نیز گفت: شورا و شهرداری هر کدام وظایف خود را دارند و امیدواریم شورا و شهرداری در این چهار سال بی حاشیه با یکدیگر تعامل داشته باشند.

هاشمی تاکید کرد: رابطه شهرداری و شورا تعاملی خواهد بود اما نظارت را فراموش نمی‌کنیم و در مسیر قانونی نظارت را ادامه خواهیم داد.

وی در مورد اولویت‌های شهر تهران با بیان اینکه بخش عمده‌ای از بودجه شهرداری تهران به موضوع حمل و نقل اختصاص داده شده است که این نشان دهنده اهمیت این موضوع است گفت: علاوه بر موضوع خدمات شهری و حمل و نقل، به نظرم آلودگی هوا و ترافیک از مهمترین موضوعاتی است که باید برای آن چاره‌ای اندیشید

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ مرداد ۹۶ ، ۱۰:۱۳
احمدعلی قبادیان



وروده بیش از 78 هزار زائرایرانی امسال 96

به عربستان سعودی برای حج

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۳ مرداد ۹۶ ، ۱۹:۳۰
احمدعلی قبادیان

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۳ مرداد ۹۶ ، ۱۸:۲۳
احمدعلی قبادیان