اصناف زیراب

فعالیتهای اصناف و بازار، شخصی، فرهنگی و ورزشی بارعایت قانونی ایران

اصناف زیراب

فعالیتهای اصناف و بازار، شخصی، فرهنگی و ورزشی بارعایت قانونی ایران

اصناف زیراب

احمد علی قبادیان سوادکوهی – رئیس اتاق اصناف شهرستان سوادکوه و عضو اتاق اصناف استان مازندران و نماینده مازندران در اتاق اصناف کشور(ایران)

۲۲ مطلب در مرداد ۱۳۹۵ ثبت شده است



بعداز شهدا ما چه کردیم ؟؟؟)


تخلفی دیگر در دولت احمدی‌نژاد؛ زمین 400میلیارد تومانی

 را در دولت قبل 30میلیارد تومان فروختند

سیاست > دولت - شرق نوشت: وزیر کار در سفر اخیر خود به جنوب استان بوشهر باز هم از تخلفاتی که در دولت قبل در شرکت سرمایه‌گذاری

  تأمین اجتماعی (شستا) رخ داده بود یاد کرد.

به گفته او، اشرافی‌گری سیستمی، قصد پولدارشدن با جیب کارگران و بازنشسته‌ها را داشتند.؟؟؟؟
 علی ربیعی در راستای همین سخن خود، تصریح کرد:

زمینی متعلق به تأمین اجتماعی از سوی آقایی که رئیس شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی(شستا) بود، ٣٠٠ میلیارد ریال در کنار هتل هما در تهران به فروش می‌رسد و امروز که ما مداخله کرده‌ایم، می‌بینیم که قیمت واقعی آن زمین چهارهزار میلیارد ریال ارزش‌گذاری شده است.
ربیعی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: در جامعه‌ای که فساد، ثروت‌اندوزی و رانت وجود دارد، شأن قشر کارگر نادیده گرفته می‌شود و تولید در آن نقش اساسی ندارد، به توسعه نمی‌رسد. وی بیان کرد کارگران در این جامعه خوشبخت نمی‌شوند و منزلت آنها نگه داشته نمی‌شود، اما جامعه ما امروز برای مبارزه با این فساد شاهد محاکمه‌های عاملان برخی از این رانت‌ها و چپاول‌هاست.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: به‌عنوان مسئول صندوق‌های بازنشستگی کشور دیدم که چطور به پول کارگران رحم نکردند، اما در پیشگاه کارگران زحمتکش می‌گویم که ما خودمان را در روز قیامت در برابر همه شما مسئول می‌دانیم و بدانید که از اموال شما ریال‌به‌ریال محافظت کرده‌ایم و خواهیم کرد.
ربیعی با اشاره با آنچه پیش‌تر در دولت قبل صورت گرفته بود، ادامه داد: شرکت‌های مردم ایران را با یک چک می‌فروختند و هیچ‌وقت این چک‌ها نقد نمی‌شد و نمونه بارز آن فروش شرکت تأمین اجتماعی به یک بانک خارجی بود که هیچ‌وقت وجود نداشت.

29302

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ مرداد ۹۵ ، ۰۸:۳۵
احمدعلی قبادیان
فیلم | جشن و شادی مردم جویبار در منزل پدری حسن یزدانی

دست به دعا

مادر شیر پچه مازندران پهلوان حسن یزدانی

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ مرداد ۹۵ ، ۰۸:۲۷
احمدعلی قبادیان

صعود نخستین نوجوان دختر

فاطمه نوری خواجکلاِئی

از شهر(زیراب سوادکوه بزرگ )به قله علم کوه


photo_2016-08-14_14-15-07

 photo_2016-08-14_14-15-12  photo_2016-08-14_14-15-41photo_2016-08-14_14-15-46photo_2016-08-14_14-16-10 photo_2016-08-14_14-16-15 photo_2016-08-14_14-16-20 ss photo_2016-08-14_14-15-15 photo_2016-08-14_14-16-00

zz zz (1)

zz (2) zz (4)

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ مرداد ۹۵ ، ۲۱:۲۷
احمدعلی قبادیان
پیروزی مقتدرانه دلاور مازندرانی ؛


دلاور مرد مازنی بار دیگر درخشش آفرید...آفرین بر جوان ایرانی

یعنی حسن یزدانی (یا علی مدد) پهلوان

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ مرداد ۹۵ ، ۲۱:۲۵
احمدعلی قبادیان

انتخابات اتحادیه صنف باطری سازان .لوله .گاز.و....در سالن اجتماعات اتاق اصناف زیراب سوادکوه باحضور برزیگر اداره صنعت وتجارت.مهندس امیری نماینده فرمانداری .قبادیان سوادکوهی نماینده اتاق اصناف ..
 انجام پذیرفت که آقایان .بیژن خلیل پور رئیس .نبی الله محتشم .نایب رئیس اول ..احمد خدادادی نایب رئیس دوم .یوسف اسماعیلی خزاندار.مهدی یزدانیان دبیر....بازرس بهزاد ایمانی



انتخابات اتحادیه صنف باطری سازان .لوله .گاز.و....در سالن اجتماعات اتاق اصناف زیراب سوادکوه باحضور برزیگر اداره صنعت .معدن وتجارت.مهندس امیری نماینده فرمانداری سوادکوه بزرگ .قبادیان سوادکوهی نماینده اتاق اصناف ..
 انجام پذیرفت که آقایان .بیژن خلیل پور رئیس .نبی الله محتشم .نایب رئیس اول ..احمد خدادادی نایب رئیس دوم .یوسف اسماعیلی خزاندار.مهدی یزدانیان دبیر....بازرس بهزاد ایمانی

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ مرداد ۹۵ ، ۰۸:۵۴
احمدعلی قبادیان

لزوم تقویت دیپلماسی ورزشی ایران/ سلیمی و عابدی همیشه قهرمان می مانند

سرویس فرهنگی
"ضعف رفتار دیپلماتیک مسئولان ایرانی با جوامع ورزشی بین‌المللی" موضوعی است که برخی از نمایندگان مجلس در پی تضعیف حق ورزشکاران ایرانی و ناداوری‌ها در بازی‌های المپیک نسبت به آن اجماع نظر دارند و پیگیری این حق تضعیف شده را وظیفه مسئولان ورزشی می‌دانند.


چهارشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۰۳
لزوم تقویت دیپلماسی ورزشی ایران/ سلیمی و عابدی همیشه قهرمان می مانند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در پی ناداوری‌های صورت گرفته در حق ورزشکارن ایرانی در بازهای المپیک2016 ریو، به‌ویژه  رشته وزنه‌برداری واکنش‌های متعددی از سوی مردم، ورزشکاران، مسئولان صورت گرفته و این اتفاق بازخورد‌های فراوانی نیز در رسانه‌های جهانی داشته است، لذا نمایندگان و اعضای فراکسیون ورزش با واکنش در این خصوص، به تشریح علل تضعیف حق ورزشکاران ایرانی در این بازی‌ها و بسیاری از مسابقات جهانی دیگر پرداختند و در بین "ضعف رفتار دیپلماتیک مسئولان ورزشی ایرانی با جوامع ورزشی بین‌المللی" را دلیل اصلی تضعیف حقوق‌حقه ورزشکاران در ملاءعام و در مقام هزاران چشم و صدها دوربین دانستند.

بنابراین گزارش علی‌اصغر یوسف‌نژاد، سیدفرید موسوی، سیدعلی ادیانی در این خصوص با خانه ملت به شرح ذیل گفتگو کردند.

یوسف‌نژاد: ناحقی در قبال ورزشکاران ایرانی در المپیک باید در جوامع بین‌المللی دادخواهی شود

علی‌اصغر یوسف‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت نسبت به ناداوری‌ها در قبال ورزشکاران ایرانی در مسابقات رشته‌های مختلف المپیک ریو 2016 ، نسبت به اتفاق پیش‌آمده برای این ورزشکاران ابراز تاسف کرد و گفت:  متأسفانه این اتفاق در ادوار مختلف المپیک و بازی‌های جهانی نسبت به ورزشکاران ایران مسبوق به سابقه است که این مسئله نشان می‌دهد نفوذ ایران در سازمان‌های ورزشی منطقه‌ای و بین‌المللی پایین بوده؛ به همین دلیل ضروری است مسئولان ورزشی، استراتژی مشخصی در دستور کار خود قرار داده تا در کمیته‌های ورزشی آسیایی و جهانی حضور فعال داشته باشند. 

نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بی‌عدالتی و ناداوری صورت گرفته در حق کشتی‌گیران، وزنه‌بردار و شمشیرباز ایرانی در مسابقات ریو نگرانی‌هایی را برای جامعه ورزشی ایجاد کرده چراکه این افراد به داور باختند، نه رقیب خود.

علی اصغر یوسف نژاد

وی همچنین با بیان اینکه ناحقی صورت گرفته در حق ورزشکاران ایرانی باید از سوی مسئولان در جوامع بین‌المللی دادخواهی شود، خبر داد: فراکسیون ورزش مجلس پس از بازگشت ورزشکاران و مسئولان از المپیک، دراین خصوص جلسه‌ای را با حضور مسئولان ورزشی جهت بررسی میزان موفقیت ورزشکاران در این بازی‌ها و موضوعات پیرامون آن برگزار و موضوع را بررسی خواهند کرد.

نایب رییس فراکسیون ورزش مجلس شورای  اسلامی با بیان اینکه این فراکسیون از مسئولان توضیح خواهد خواست؛ گفت: استراتژی آن‌ها درباره رفتارهای سوءمدیریتی جوامع ورزشی جهانی نبست به ایران، چه بوده و چه خواهد بود زیرا نباید اجازه داد زحمات ورزشکاران به دلیل مدیریت نادرست و نفوذ محدود مسئولان ایرانی در جوامع ورزشی نادیده گرفته شود.

موسوی: بی‌عدالتی‌ درحق ورزشکاران المپیکی؛ محصول عدم نفوذ مسئولان در جوامع ورزشی بین‌المللی

سیدفرید موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با اشاره به ناداوری‌ها در قبال ورزشکاران ایرانی در مسابقات رشته‌های مختلف المپیک 2016 ریو، گفت: این اتفاق ناگوار از عدم نفوذ قوی ایران در جوامع ورزشی بین‌المللی نشات می‌گیرد لذا اگر مسئولان بتوانند به انحای مختلف در کنفدراسیون‌های قاره‌ای و جهانی حضور پیدا کنند علاوه بر معرفی بیشتر ایران به این جوامع، مانع از بی‌عدالتی نسبت به ورزشکاران خواهند شد یا حداقل شرایط لازم برای پیگیری اجحاف صورت گرفته را بدست می‌آورند. 

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ورزش ایران همواره در زمینه برقراری ارتباط با جوامع جهانی دچار ضعف بوده و این کم‌کاری مسئولان، گریبان ورزشکاران را در مسابقات المپیک گرفته است. 

فرید موسوی

سخنگوی فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این انتظار از مسئولان می‌رود که در حوزه دادخواهی حق ورزشکاران اقدامات قابل‌قبولی انجام داده و موفق ظاهر شوند، افزود: کمیته ملی المپیک، وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون‌های ورزشی باید برای تقویت حضور و چهره  ایران در مجامع بین‌المللی ورزشی برنامه‌ریزی دقیق‌تری را تدوین کنند تا در مسابقات آتی شاهد این ناداوری‌ها در حق ورزشکاران نباشیم.

دیپلماسی ورزشی ایران باید قوی شود/ سلیمی و عابدی همیشه قهرمانان ایران

سیدعلی ادیانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به ناداوری‌های  انجام شده در قبال دو ورزشکار ایرانی، گفت: بهداد سلیمی و مجتبی عابدی پهلوان نام‌آور جهان در رشته وزنه‌برداری و شمشیربازی با ناداوری و قضاوت ناعادلانه داوران از دریافت طلا ناکام ماند اما این عدم دریافت طلا چیزی از ارزش‌های پهلوانی این ورزشکاران کم نمی‌کند.

نماینده مردم قائمشهر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: این دو عزیز از پهلوانان خوشنام ایران و خطه قائمشهر باعث افتخار همه مازنی‌ها و مردم ایران هستند و ما منتظر قدوم و بازگشت ارزشمند آن‌ها به خاک وطن هستم.

سیدعلی ادیانی راد

وی با تاکید براینکه مسئولان باید حق تضعیف شده ورزشکاران ایرانی در بازی‌های  المپیک را پیگیری کنند، ادامه داد: آنچه مشخص است مقدار نفوذ و لابی مسئولان ورزشی در عرصه‌های بین‌المللی با هدف ممانعت از تضعیف حق ورزشکاران آنگونه که باید نیست.

نایب رییس کمیسیون انرژی در مجلس با بیان اینکه باید دیپلماسی ورزشی ایران قوی شود تا جهانیان نتوانند حقوق‌حقه ورزشکاران را به راحتی زیر پا گذارند، گفت: زمانی که داوران در ملاءعام در برابر میلیون‌ها چشم و صدها دوربین تن به ناداوری می‌دهند مسئولان ایرانی باید قویا ورود کرده و حقوق ورزشکاران را پیگیری کنند و اساسا با پیشگیری و به کار بردن سیاست‌های لازم اجازه ندهند کار به اینجا بکشد./

پایان پیام

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ مرداد ۹۵ ، ۰۸:۴۰
احمدعلی قبادیان

دولت مکلف به دونرخی کردن بنزین و حفظ کارت سوخت شد

سرویس اقتصادی
عضو هیئت رییسه کمیسیون انرژی مجلس، از دونرخی ماندن بنزین بر اساس مصوبه امروز کمیسیون متبوع خود خبر داد و گفت: دولت مکلف به اجرای قانون دونرخی شدن بنزین و حفظ کارت سوخت است.
                           دوشنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۳۳

دولت مکلف به دونرخی کردن بنزین و حفظ کارت سوخت شد 

علی ادیانی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در تشریح جلسه امروز کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، گفت:بررسی لایحه اصلاح قانون بودجه سال 95 نخستین دستورکار کمیسیون بود که بند "ح" این اصلاحیه مربوط به کمیسیون انرژی است و دولت در این بند خواستار حذف کارت سوخت و دو نرخی شدن بنزین شده است.

نماینده مردم قائمشهر، سوادکوه و جویبار در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به اینکه بخش مربوط به حذف کارت سوخت در جلسه عصر دیروز بررسی شد و رای نیاورد، افزود:در ادامه بررسی مواد این لایحه تک نرخی یا دو نرخی ماندن سوخت بررسی شد و بر این اساس تک نرخی شدن بنزین رای نیاورد و کمیسیون انرژی به ابقای مفاد بودجه 95 رای مثبت داد.

سید علی ادیانی

 

دولت مکلف به دونرخی کردن بنزین و حفظ کارت سوخت است

ادیانی بر اجرای قانون و مفاد لایحه بودجه 95 از سوی دولت تاکید کرد و ادامه داد: دولت مکلف به اجرای قانون دونرخی شدن بنزین و حفظ کارت سوخت است.

کلیات طرح شفاف سازی دریافتی مدیران در کمیسیون انرژی تصویب شد

وی با اشاره به دستورکار دیگر کمیسیون انرژی یادآور شد:طرح شفافیت سازی دریافتی مدیران که به عنوان کمیسیون فرعی به کمیسیون انرژی ارجاع شده در جلسه امروز کمیسیون بررسی شد و کلیات این طرح با رای مثبت نمایندگان به تصویب رسید.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: جزئیات طرح شفافیت سازی دریافتی مدیران در جلسات آتی کمیسیون با حضور کارشناسان ذیربط بررسی می شود و تمامی شرکت های وابسته به وزارت نفت، نیرو و سازمان انرژی اتمی جزء دستگاه های اجرایی هستند که از بودجه عمومی دولت استفاده می کنند.

خبرگزاری خانه ملت؛ بر اساس قانون بودجه سال 95 دولت مکلف است حداکثر 4 ماه پس از تصویب این قانون، کلیه وسایل نقلیه سبک و سنگین اعم از بنزینی، نفت گاز (گازوئیلی) و دوگانه سوز را به کارت سوخت مجهز کند و از آن تاریخ، عرضه هرگونه سوخت به کلیه وسایل نقلیه صرفاً با استفاده از کارت مذکور و براساس بندهای زیر انجام می‌پذیرد:

 

1- هزینه واگذاری کارت هوشمند سوخت از مالک خودرو دریافت شود.

 

2- قیمت انواع سوخت برابر قیمت آنها در پایان سال 1394 با رعایت بندهای این تبصره خواهد بود.

 

3- در صورتی که وسایل نقلیه با استفاده از کارت سوخت جایگاه و یا مازاد بر سهمیه تعیین ده توسط دولت (سهمیه پایه) سوخت‌گیری کند، بهای سوخت تحویلی براساس قیمت تمام شده خواهد بود.

 

4- قیمت تمام شده موضوع این تبصره عبارت است از قیمت تحویل در بندر (فوب) خلیج فارس به اضافه هزینه‌های جانبی شامل ریزش، تبخیر، بیمه، انتقال، حمل، توزیع و عوارض قانونی موضوع جزء 2 ماده 16 و بند ج ماده 38 قانون مالیات بر ارزش افزوده و نرخ کارمزد مناسب پرداختی به جایگاه‌داران که توسط دولت تعیین می‌‌شود./

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ مرداد ۹۵ ، ۰۸:۳۲
احمدعلی قبادیان

مدیر نمونه اصناف ایران ازمازندران

زیراب سوادکوه 






۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ مرداد ۹۵ ، ۱۱:۱۴
احمدعلی قبادیان

۲ ماه تا پایان ادغام اتحادیه‌های همسان/ برخی اتحادیه‌ها مقاومت می‌کنند

خسروتاج



ادغام اتحادیه‌های همسان یا همگن پس از مصوبه هیئت عالی نظارت بر سازمان های صنفی کشور از یک ماه قبل آغاز شده و تا دو ماه آتی ادامه دارد، مسئله ای که همچنان با مقاومت برخی اتحادیه ها مواجه است. اتحادیه‌هایی که با وجود همپوشانی فعالیت‌های خود منافعشان را به موجب ادغام در خطر دیده اند.

مجتبی خسروتاج معاون توسعه بازرگانی داخلی و قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت در گفت‌وگو با ایسنا، در مورد اینکه پس از ادغام اتحادیه‌های همسان تعداد ۸۰۰۰ اتحادیه موجود در سراسر کشور به چند اتحادیه کاهش می‌یابد، اظهار کرد: در حال حاضر نمی‌توانیم در این خصوص رقمی تعیین کنیم چرا که باید پس از کار کارشناسی در مورد ۸۰۰۰ اتحادیه موجود ببینیم کدام یک با یکدیگر همپوشانی دارند.

وی ادامه داد: مقوله ادغام اتحادیه‌ها استان به استان متفاوت است، در بخی استان‌ها اتحادیه‌هایی که تداخل کاری با یکدیگر دارند بیشتر و در برخی استان‌ها تعداد این اتحادیه‌ها کمتر است.

قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت در امور تجارت با اشاره به اینکه کمیسیون‌های نظارت مطالعات کارشناسی را در این زمینه آغاز کرده‌اند، بیان کرد: مصوبه ادغام حدود یک ماه است که ابلاغ شده و تاکنون حدود ۷۷ اتحادیه در کشور تجمیع شده‌اند.

خسروتاج ادامه داد: طبق مصوبه هیئت عالی نظارت کمیسیون های نظارت موظف هستند ظرف ۳ ماه کار را پیش ببرند و در این زمینه ۲ ماه دیگر فرصت باقی است، هرچند در خصوص ادغام همچنان نظارت مختلفی مطرح است و برخی اتحادیه‌ها به دلیل مسائل فنی خودشان اعلام کرده‌اند که ادغام آن ها نیازمند مطالعات کارشناسی بیشتر است. ما نیز اعلام می کنیم اگر ادغام نیازمند زمان و مطالعه بیشتر در مورد برخی اتحادیه‌ها باشد، آن را  انجام خواهیم داد.

وی درباره اینکه فکر می‌کنید چه میزان اتحادیه پس از ادغام اتحادیه‌های همسان کاهش یابد، عنوان کرد: کاهش اتحادیه‌ها در مورد هر استان متفاوت است و این اتفاق به مسائل مختلفی بستگی دارد و بعضا ممکن است به نصف کاهش یابد.

به گزارش ایسنا، ادغام اتحادیه های صنفی مشابه و همگن به موجب تصمیم اعضای هیئت عالی نظارت بر سازمان های صنفی کشور اتخاذ شده است و به موجب بند الف ماده ۴۹ قانون صنفی، تصمیم گیری در مورد ادغام اتحادیه‌ها با تجمیع چند اتحادیه به یک اتحادیه و تعیین رسته‌های صنفی و نیز موافقت با تشکیل اتحادیه جدید در صورت تشخیص ضرورت به کمیسیون نظارت و یا با نظر خواهی از اتاق اصناف واگذار شده است.

همچنین تبصره ۱ ماده ۴۹ قاون نظام صنفی کمیسیون نظارت را به اجرای تصمیمات هیئت عالی نظارت در حدود وظایف و اختیارات موظف نموده و هیئت عالی نظارت شاخص های ادغام را در سه مورد داشتن فعالیت صنفی مشابه و همگن، داشتن بنیه کافی برای ایفای وظایف قانونی و نیز داشتن حداقل نصاب مقرر برای تشکیل اتحادیه تصویب و ابلاغ نموده است.

مسئله اساسی در مورد ادغام اتحادیه های همسان این است که در این راستا منافع برخی اتحادیه ها که هم اکنون امکان فعالیت دارند به خطر افتاده و آنها این امتیاز ویژه را از دست خواهند داد و به همین دلیل در خصوص مصوبه ادغام همچنان مقاومت کرده و بر عدم این اتفاق پافشاری می کنند. هرچند که صحبت های مطرح شده توسط برخی اتحادیه ها نیز در مورد انجام مطالعات کارشناسی بیشتر درست بوده و به نظر می رسد باید تامل بیشتری در این راستا انجام شود. در هر صورت یک ماه از آغاز ادغام و تجمیع اتحادیه‌های همسان می‌گذرد و دو ماه دیگر تا پایان این تصمیم بزرگ در مورد فعالیت و یا عدم فعالیت اتحادیه ها باقی مانده است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ مرداد ۹۵ ، ۰۹:۱۳
احمدعلی قبادیان