اصناف زیراب

فعالیتهای اصناف و بازار، شخصی، فرهنگی و ورزشی بارعایت قانونی ایران

اصناف زیراب

فعالیتهای اصناف و بازار، شخصی، فرهنگی و ورزشی بارعایت قانونی ایران

اصناف زیراب

احمد علی قبادیان سوادکوهی – رئیس اتاق اصناف شهرستان سوادکوه و عضو اتاق اصناف استان مازندران و نماینده مازندران در اتاق اصناف کشور(ایران)

۶۰ مطلب در خرداد ۱۳۹۴ ثبت شده است

متن پیام تبریک نماینده اتاق اصناف ایران در مازندران و رئیس

اتاق اصناف زیراب سوادکوه به مناسبت


اول تیر ماه


روز ملی اصناف مبارک باد.



اول تیرماه روز اصناف است و اینجانب به عنوان خادم عضو کوچکاز خانواده بزرگ اصناف و بازاریان شریف شهرستان زیراب سوادکوه این روز بزرگ و خجسته را به خانواده بزرگ اصناف کشور بویژه بازاریان اصناف و هیات رئیسه اتحادیه های و واحدبازرسی نظارت ،شریف و زحمتکش شهرستان سوادکوه زیراب تبریک

می گویم :

احمدعلی قبادیان سوادکوهی :در پیامی روز ملی اصناف را به خانواده بزرگ اصناف و

وبازاریان تبریک گفت در این پیام آمده است:

زیراب باداشتن 17 اتحادیه در یک جا ساختمان استجاری با یک مدیر اجرائی  ویک اتحادیه مستقل با مدیریت رئیس اتحادیه و اتاق اصناف ونماینده اتاق اصناف ایران قبادیان اداره میشود. اصناف زیراب داشتن واحد بازرسی واتاق اصناف و17 اتحادیه تحت پوشش درسال 89 و 90  زیراب مجمع (اتاق اصناف)نمونه شد یکی استانی ویکی ملی ایران تقدیر شد .اصناف زیراب در تمام مراسمات حضور فعال داشته و دارد سربازان گمنام و بی نام کشور به حساب می آید .

اول تیرماه روز ملی اصناف است اینجانب بعنوان خادم بازاریان شریف وخانواده بزرگ اصناف شهرستان سوادکوه این روز بزرگ و خجسته را به خانواده بزرگ اصناف کشور بویژه بازاریان شریف و زحمتکش شهرستان سوادکوه تبریک می گویم .به همه ی همکاران روئسای اتاق و اتحادیه های و واحد بازرسی ،،واحدهای صنفی تبریک گفته از خداوند منان توفیق بیشتر خواستارم .

بدون شک نقش بی بدیل اصناف کشور  بر کسی پوشیده نیست ،  این تشکل مردمی در همه ادوار بوده و نقش موثر و تاثیرگذاری در کشور داشته و دارد، اصناف بعنوان بزرگترین بخش اقتصادی در کشور فعالیت می کند و با یک برنامه ریزی اصولی و مدون، از پتانسیل عظیم  آن  می توان برای بهبود فضای کسب وکار و اشتغال در کشور استفاده بهینه نمود .

اتاق اصناف شهرها هم برای رفع بسیاری از مشکلات اقتصادی وازجمله  بیکاری اهمیت زیادی برای کشور دارند در این شرایط سخت اقتصادی و بیکاری  می توان از توان این اتاق ها ، راهبردی برای اقتصاد اسلامی تدوین و شرایط را برای شکوفایی اقتصاد و کار در جامعه  تسهیل نمود.

به اعتقاد کارشناسان ، برای تحقق اهداف عالیه کشور، حضور منسجم و قوی اصناف در عرصه های مختلف اقتصادی و اجتماعی کشور ضرورتی انکار ناپذیر است هرچه از  بازار شهرها حمایت شود به همان اندازه پیشرفت و شکوفایی تولید و صنعت کشور امکان پذیر می شود .

از منظری دیگر برای داشتن اقتصادی سالم و پویا ، باید به بخش صنوف  تولیدی کشور توجه بیشتری شود و برای غلبه بر تحریم های ظالمانه دشمنان و جهت  حمایت بیشتر از تولیدات داخلی ، مسئولین باید علاوه بر تخفیف های مالیاتی ، تسهیلاتی کم بهره به صنوف تولیدی کشور ارائه نمایند، اگر مالیاتی که از اصناف گرفته می شود معقول شود و به بعضی از صنوف تولیدی که مالیات مضاعف می پردازند تخفیفات ویژه داده شود یقینآ این واحدها تشویق و راغب می شوند تولید بیشتری داشته باشند.


اصناف در کشورمان بعنوان یک تشکل مردمی و بخش خصوصی طبق اصل 44 قانون اساسی همیشه مورد توجه دولتمردان بوده و هست اگر  از بازار حمایت لازم شود به اقتصاد و رشد و بالندگی کشور کمک شایانی شده است ، بازار کشور  با تحت پوشش داشتن حدود 8 میلیون زیرمجموعه از جایگاه ویژه ای برخورداراست به زعم بسیاری از کارشناسان ،  اصناف پیشانی اقتصاد کشور است 30 درصد یعنی 23 میلیون نفر از جمعیت کشور تحت پوشش اصناف قراردارند اگر از این شبکه گسترده جمعیتی حمایت شود این قشر عظیم توان شکوفایی اقتصاد کشور را دارند.

برای رفع معضل بیکاری بازار می تواند کمک کار خوبی برای دولت باشد طبق برآورد کارشناسان ، دولت برای ایجاد هر شغلی می بایست حداقل 130 میلیون تومان هزینه کند با این هزینه سنگین جذب خیل عظیم جوانان جویای کار از توان دولت خارج است و فقط با کمک بخش خصوصی ،  دولت می تواند بر معضل بیکاری فائق آید، بازار کشور این توانایی را دارد بسیاری از جوانان جویای کار را مشغول بکار کند در  سال 94 که سال همدلی و همزبانی بین دولت و ملت نامگذاری شده است جا دارد دولتمردان با برنامه ریزی مدون و کارشناسایی شده تعاملات با مسئولین اصناف برای رفع معضل بیکاری را بیشتر از گذشته نمایند.

جمعیت کشورمان جوان است با توجه به ورود فزاینده جوانان جویای کار به بازارکارکه بخش عمده ای از این جوانان فارغ التحصیلان دانشگاهی هستند در صورت حمایت جدی دولت ، بازار این توان را دارد شرایط ورود این جوانان به بازارکار را فراهم نماید . بر اساس آمار موجود در سال 93 اصناف کشور با ایجاد 254 هزار واحد صنفی جدید در کشور حداقل 500هزار  شغل آن هم بدون دریافت هیچ گونه تسهیلات و مساعدتی از ناحیه دولت ایجاد کرد اگر دولت دراین بخش بازار را حمایت کند یقینا اصناف توان جذب نیروی جویای کار بیشتری را هم خواهد داشت .

در سال همدلی و همزبانی بین دولت و ملت ، علیرغم وجود مشکلات و عدم حمایت کافی ازبازار، اصناف کشور متعهد و ولایت محور  در راستای اطاعت از مقام معظم رهبری ، رهنمودهای معظم له را سرلوحه کارو فصل الخطاب فعالیت های جاری قر ارداده و خواهد داد امیدواریم در روز اصناف ، دولت مردان به نقش ویژه  بازار برای رفع مشکلات کشور از جمله بیکاری توجه بیشتری نمایند و با تعامل بیشتر با مسئولین اصناف و ارائه وظایف بازار به اتاق اصناف شهرها، زمینه را برای جبران کمبود تولیدو رفع مشکل بیکاری فراهم سازند .

در پایان یک بار دیگر روز اصناف را به بازاریان شریف شهرستان سوادکوه تبریک عرض نموده امیدوارم با همکاری و تعامل بیشتر مسئولین شهرستان سوادکوه  با اتاق اصناف  گامهای اساسی و مثمرثمری برای رفع مشکلات بازاریان عزیز این شهرستان برداشته شود.

با تقدیم احترام:احمدعلی قبادیان سوادکوهی رئیس اتاق اصناف شهرستان سوادکوه  زیراب :نماینده پنچ دوره اتاق اصناف ایران درمازندران :

ضمنآدرنماز جمعه زیراب از عزیزان کسبه واتحادیه های نمونه تقدیر هدیه اهدا خواهد شد.

ضمنآدر روز اول تیر فردا در سالن اجتماعات صدا ،سیمای تهران تجلیل
توسط رئیس مجلس دکتر لاریجانی صبح

 عصر همان روز با رئیس جمعور دکتر حسن روحانی دارد( 10نفر افراد در این مراسم معرفی نمونه )خواهد شد .


قبادیان سوادکوهی نماینده اتاف اصناف ایران

 روابط عمومی. نماینده اتاق اصناف کشوردر مازندران.

   اتاق اصناف واتحادیه های.بازرسی،نظارت

  ((خانواده بزرگ اصناف ))

     (زیراب.سوادکوه)

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ خرداد ۹۴ ، ۱۴:۲۴
احمدعلی قبادیان



آقای مداح، پولی،اول مراقب پسرت و خانواده باش!



خطاب به سعید حدادیان : بهتر است بجای

مهدی هاشمی مراقب پسر خودش باشی !


 رنگ ،پول ،کجاست تو هم در آنجا

هستی ؟؟؟


 سعید حدادیان در شب دوم ماه مبارک رمضان، در هیئت رزمندگان اسلام غرب تهران گفت: ما باور کنیم که شما دلت برای این مردم می‌سوزد؟ سال‌ها دعوای ما با آقای هاشمی این بود که مقام معظم رهبری (حفظه الله تعالی) روی پایگاه زهدی که اسلام از مسئولین نظام اسلامی می‌خواهد دارند زندگی می‌کنند؛ تو چرا یاد نمی‌گیری؟ تو که داری چطور حالا یاد ندارها افتادی؟ از محاکمه مهدی؟ اتهاماتی که به ایشان (مهدی هاشمی) وارد است، برخی‌اش مرتبط به همین تحریم است. بعد وقتی ایشان به این ارتشای به این بزرگی مشغول بود، شما دلت برای مردم نمی‌سوخت!؟

 
این صحبت های زیبای جناب حدادیان، ما را کنجکاو کرد تا سری به اینستاگرام پسرش بزنیم. وقتی کسی فرزند فردی را متهم به ریخت و پاش می‌کند، حتما قوت غالب فرزندش خرما و نمک در معیت نان جو می‌باشد.
 
جناب آفای حدادیان، شما که از منبر مقدس حضرت امام حسین (ع) به ابراز احساسات شخصیتان می‌پردازید، احتمالا از خانواده ساده‌زیست خود نیز خبر دارید. دلمان می‌سوزد، که می‌خواهید پرچم مبارزه با اشرافیت را به دست بگیرید، اما خودتان از اشرافی‌گری‌های خودتان، بیم و ترس ندارد.
 
جناب آقای حدادیان! بهتر است شما به مراسم تولد خود در فرخزاد بپردازید، تا ژست‌های ضد اشرافی‌گری. ضد اشرافیت‌بودن، ارزشی است که فقط به سخن گفتن نیست و باید به زندگی افراد سرایت کند. جناب آقای حدادیان، ما باور کنیم که شما دلت برای این مردم می‌سوزد؟ و در پایان این نکته متذکر شوم که رطب خورده، منع خرما نمی‌کند!
 

.

 

.

 

..


هر کجا پول باشد.تو وهم سالهای تو آنجا چتر انداختید. مگر تو، و،و    ذکر خدا گفته میشود به آن عمل میکنید به خدا بزرگ نه ؟؟؟

 








۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ خرداد ۹۴ ، ۰۹:۲۰
احمدعلی قبادیان

رهبری هر زمان صلاح بدانند نظراتشان را بصورت خصوصی یا علنی مطرح میکنند نیازی ندارند کسی سخنگویی ایشان را بکند

دکتر ظریف: مقام معظم رهبری امام خامنه ای  هر زمان صلاح بدانند نظراتشان را بصورت خصوصی یا علنی مطرح میکنند نیازی ندارند کسی سخنگویی ایشان را بکند


هم در این ماجرا و هم در روزی که مجادله ای با آقای کریمی قدوسی شد ، به خاطر این بود که سخن خلافی را به رهبری معظم انقلاب نسبت دادند.

هم در این ماجرا و هم در روزی که مجادله ای با آقای کریمی قدوسی شد ، به خاطر این بود که سخن خلافی را به رهبری معظم انقلاب نسبت دادند.

دکنر محمدجواد ظریف وزیر خارجه کشورمان در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار پایگاه خبری «انتخاب» ماجرای جنجالی اخیر در مجلس را بازگو کرد.

دکتر ظریف گفت که «همیشه در هیچ موردی، جز مواردی که کسی از رهبری مایه بگذارد»  واکنش تند نشان نمی دهد و معتقد است انتشار فیلم تنش لفظی بین او و کوچک زاده خواست خدا بوده است.

وزیر خارجه در پاسخ به سئوالی در مورد ماجرای جنجالی اخیر در مجلس و تنش لفظی بین او و کوچک زاده گفت: من ارتباط دوستانه زیادی با این افراد و دیگر نمایندگان مجلس دارم ، مباحث مختلفی آنجا مطرح شد و من کاملا آرام بودم اما وقتی که دیدم دارند مطلبی را به رهبری نسبت می دهند ، آنهم خلاف ، واکنش نشان دادم.

وی افزود: رهبری خودشان حضور دارند و هرزمان که مصلحت بدانند به صورت خصوصی و هر جا صلاح بدانند با شجاعت نظراتشان را به صورت علنی مطرح می کنند و نیازی ندارند کسی سخنگویی ایشان را بکند ، آنهم به خلاف. برای همین من در آن صحنه واکنش نشان دادم.

وزیر خارجه تاکید کرد: من همیشه در هیچ موردی ، جز مواردی که کسی از رهبری مایه بگذارد ، واکنش تند نشان نمی دهم. هم در این ماجرا و هم در روزی که مجادله ای با آقای کریمی قدوسی شد ، به خاطر این بود که سخن خلافی را به رهبری معظم انقلاب نسبت دادند.

ظریف با اشاره به فیلم منتشر شده از منازعه کلامی بین او و یکی از نمایندگان مجلس گفت: در فیلم منتشره در این ماجرا نیز مشخص است که من تا قبل از این صحبت ، کاملاً خنده بر لبانم دارم و دائماً اقای کوچک زاده می گوید که چرا می خندی؟

وزیر خارجه در پاسخ به این سئوال «انتخاب» که چه کسی از ماجرای اخیر در مجلس فیلمبرداری کرده است، گفت: واقعاً یادم نمی آید در آن فضا چه کسی فیلم را گرفت و واقعا ما و دوستان همراهمان، چنین کاری نکردیم.

وی تصریح کرد: من حواسم بود که ممکن است سخنان ما ضبط شود. چون در ابتدای جلسه ، یکی از نمایندگان مجلس آمد به سوی من و گفت: فکر نکن چون جلسه غیرعلنی است می توانی همه چیز بگویی ، خیلی از نمایندگان صدا و تصویر شما را ضبط می کنند. دیدیم که بعد از آن روز نیز آقای رسایی، صورتجلسه ی این جلسه غیرعلنی را که گفته بودند از روی نوار پیاده کرده اند منتشر کرد.

ظریف افزود: من با این کار موافق نیستم و آنرا امانت داری نمی دانم و لذا خودم و همکاران هیچگاه جلسات را ضبط نمی کنیم.

وی اضافه کرد: البته خواست خدا بود که این فیلم منتشر شد ، چون تا قبل از این ماجرا مرا متهم می کردند که در آن جلسه من بی جهت تندی کردم. بحمدالله فیلم نشان داد که ماجرا چه بوده است.



۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ خرداد ۹۴ ، ۲۰:۱۲
احمدعلی قبادیان

عضوکمیسیون صنایع و معادن مجلس راهکار تقویت تولید را فرهنگ‌سازی دانست و گفت: رونق تولید و خروج از رکود،دشوار است،اما می توان با برنامه ریزی صحیح از عهده آن بر آمد.


699704ب


به گزارش اصناف ایران به نقل از خانه ملت، سیدهادی حسینی ،درخصوص عملکرد دولت برای خروج از رکود، گفت:دولت توانسته تاحدودی تورم را کنترل کند،در راستای خروج از رکود نیز گام هایی برداشته شده،اما برای ایجاد رونق، باید تولید را تقویت کرد.

حمایت از تولید ملی نیازمند فرهنگ سازی است

نماینده مردم قائمشهر،سوادکوه و جویباردر مجلس شورای اسلامی، راهکار تقویت تولید را فرهنگ سازی دانست و افزود: حمایت از تولید ملی نیازمند فرهنگ سازی در دولت و ملت برای استفاده از کالای ساخت داخل است و باید همه کالای ایرانی را ترجیح دهند.

وی ادامه داد:البته شکی نیست که رونق تولید و خروج از رکود،دشوار است؛اما می توان با برنامه ریزی صحیح از عهده آن برآمد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه برنامه دولت کنترل تورم است،عنوان کرد: زمانی که تنها هدف، کنترل تورم باشد؛تشدید رکود امری طبیعی خواهد بود،‌‌اما درکل می توان ادعا کرد که عملکرد دولت مثبت بوده و به مرور از شرایط رکودی خارج خواهیم شد.

به گفته این نماینده مردم در مجلس نهم؛شکی نیست که تولید آسیب‌های فراوانی دیده که عوامل بسیاری دراین قضیه دخیل هستند و برای حل آنها، گذر زمان و برنامه ریزی‌های اصولی نیاز است.

نماینده مردم قائمشهر،سوادکوه و جویبار در مجلس بیان کرد: همچنین یکی از موضوعات حائز اهمیت دیگر اینکه مقام معظم رهبری امسال را به نام همدلی و همزبانی، دولت و ملت نامگذاری کرده اند و توجه به این مقوله در میان مدت و بلند مدت مشکل رکود و بسیاری از مشکلات را حل خواهد کرد./

   قبادیان سوادکوهی نماینده اتاف اصناف ایران

 روابط عمومی. نماینده اتاق اصناف کشوردر مازندران.

   اتاق اصناف واتحادیه های.بازرسی،نظارت

  ((خانواده بزرگ اصناف ))

     (زیراب.سوادکوه)


۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ خرداد ۹۴ ، ۱۳:۳۳
احمدعلی قبادیان

جلسه هیات رئیسه اتاق اصناف ایران با


اعضای شورای نگهبان


تهران در روز چهارشنبه 94/3/27  


حاج آقا علی زاده حقوق دان شورای نهگبان وقبادیان سوادکوهی نماینده اتاق اصثناف ایران 



حاج آقا علی زاده شورای نهگبان و حاجی فاضلی رئیس اتاق اصناف ایران آقایان پاک نژاده اصفهان


مهندس صفائی کرمانشاه


قبادیان سوادکوهی مازندران  




در این جلسه از پیش تعین شده رئیس اتاق اصناف ایران حاج آقا فاضلی و صفائی  استان کرمانشاه و

آقای قبادیان سوادکوهی استان مازندران  حاج آقا  پاک نژاد استان  اصفهان


در دیدار در مورد قانون نظام صنفی ومشکلات مالی اتاق اصناف شهرستانهاو غیره  ....



۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ خرداد ۹۴ ، ۰۹:۵۰
احمدعلی قبادیان

 اول تیر روز ملی


اصناف مبارک.



دیدار خانواده بزرگ اصناف ایران صبح با دکتر لاریجانی رئیس مجلس

بعدازظهر مهمان ویژه دکتر روحانی رئیس جمعور ی اسلامی ایران.


در سالن اجتماعات کنفرانس صدا وسیما جمعوری اسلامی ایران (تهران)


در این دیدار از اتاق اصناف واتحادیه های ،واحده صنفی نمونه ایران تجلیل خواهد شد .از استان مازندران رئیس اتاق اصناف ساری جانباز رمدانی به عنوان جانباز جنگ ونماینده اتاق اصناف کشور و سراسر دیگر ایران خواهد شد.


   قبادیان سوادکوهی نماینده اتاف اصناف ایران

 روابط عمومی. نماینده اتاق اصناف کشوردر مازندران.

   اتاق اصناف واتحادیه های.بازرسی،نظارت

  ((خانواده بزرگ اصناف ))

     (زیراب.سوادکوه)

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ خرداد ۹۴ ، ۰۹:۳۱
احمدعلی قبادیان

شهدا شر منده‌ایم؛

معاون ارتباطات‌دفتر رییس‌جمهور با نگارش یادداشتی از مصادره به مطلوب و استفاده از شهدا٬ برای تسویه حساب‌ و طعنه‌های سیاسی گلایه کرد.

به گزارش ایلنا٬ متن یادداشت پرویز اسماعیلی به شرح زیر است:

شهدا ابزار نیستند؛ آرمانند. اگر حرفی می زنیم و پوستری برای شهدا می‌سازیم، باید بر محور وحدت باشد. آنقدر بفهمیم که آنها زنده‌اند و «زنده به گور» نشدند! بدانیم که باورهای سطحی و بهره‌برداری‌های عمیق، آن عزیزان را بدون ما به بهشت خواهد برد!

یک- رهبر معظم انقلاب می گویند با تمام توان از دولت حمایت می‌کنند و به مسئولان بلند پایه آن اعتماد دارند. اما مراسم تشییع شهدای مظلوم دفاع مقدس، و حضور حماسی و عاشقانه مردم، موجب سوء استفاده برخی و مجال توهین آشکار و توزیع سازمان یافته شبنامه ها و تراکت ها علیه همین دولت و مسئولان می‌شود. به جای عکس شهدا، پوسترهایی توزیع می‌شود که کمپین های سیاسی یا تخریبی را تبلیغ می‌کنند.

دو- همان حوالی و از تریبونی که باید ندای وحدت برخیزد؛ به رییس جمهور مورد تایید ملت و رهبری که زمان شهادت همین عزیزان؛ عضو شورای عالی دفاع، فرمانده پدافند کل کشور و همچنین رئیس ستاد قرارگاه مرکزی خاتم الانبیاء (ستاد فرماندهی جنگ) بوده، اهانت می‌شود.

دوربین ، تابلویی را به تصویر می کشد که نوشته «شهدا شرمنده ایم ... که دکتر ظریف با قاتلان شما خوش و خندان است»! و ظریف تنها کمی آنطرف تر، بدون هماهنگی های مرسوم به دیدار دسته گل‌هایِ دست بسته میهن آمده است و آرام، می رود.

سه‌ـ شهدا ابزار نیستند؛ آرمانند. اگر حرفی می زنیم و پوستری برای شهدا می‌سازیم، باید بر محور وحدت باشد. آنقدر بفهمیم که آنها زنده اند و «زنده به گور» نشدند! بدانیم که باورهای سطحی و بهره برداری‌های عمیق، آن عزیزان را بدون ما به بهشت خواهد برد! و باور کنیم مصادره به مطلوب و استفاده از شهدا برای تسویه حساب‌ها و طعنه‌های سیاسی، بزرگترین خیانت به آنهاست.

چهار- بصیرت؛ یعنی راه شهدا از نام آنها مهمتر است. یعنی پیروی از رهبر انقلاب. یعنی حواسمان باشد که جبهه یکی است و صحنه تغییر کرده. رهبری گفتند که فرزندان انقلاب و مردم در میدان مذاکره و در برابر دشمن حقا و انصافا و با منطق ایستادگی می‌کنند.

چه بسا این 270 فرشته و 175 غواص آسمانی ما، امروز چنین گفتند: نگران نباش برادر ظریف! هر جا دست‌ها بسته می‌شود، تاریخ شکل می‌گیرد و گره ها باز می‌شود.

پنج- دوباره سلام ای استخوان‌های پوسیده و ای غریب‌های بهارستان.

بعد از 29 سال آمده بودید ما را دور هم جمع کنید. ما را ببخشید. شرمنده‌ایم که مصادره‌تان می‌کنند. شرمنده ایم.

                      

دلواپسان؟؟؟ شماها  چه کردید در دولت گذاشته حاله دلسوز انقلاب و مردم خوب و شهدا شدید؟ شماها که نه زمان انقلاب و نه زمان جنگ تحمیلی بودید که بدانید چه خبر بود لطفآ سوکت را پیشه گیرید چرا از شما، فکر بد به سرتان نزند(حضرت امام خامنه ای) و همه ای مردم وخانواده شهدای عزیز بهتر وبهتر میدانند دخالت ممنوع 



۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ خرداد ۹۴ ، ۰۹:۱۶
احمدعلی قبادیان

لیگ جهانی والیبال-تهران؛

تیم ملی والیبال کشورمان موفق شد در هیاهوی هواداران خودی چنان امریکا را در هم کوبید که اسپراو و شاگردانش عنان اختیار از دست داده بودند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، نخستین دیدار تیم ملی والیبال ایران برابر آمریکا در هفته ششم لیگ جهانی از ساعت ۲۱ در سالن والیبال مجموعه ورزشی آزادی آغاز شد که قرمزپوشان ایران  3 بر صفر مقابل قهرمان فصل گذشته لیگ جهانی به برتری قاطعانه ای رسیدند تا 3 امتیاز شیرین این دیدار را به خود اختصاص دهند.

مردان والیبال ایران در حالیکه سکوهای آزادی لبریز از تماشاگرانی شده بود که به عشق والیبال آزادی را تسخیر کرده بودند بازی را خوب شروع کرد و از همان ابتدا برتری خود را به مهمان تحمیل کرد. دفاع خوب روی تور و هماهنگی سعید معروف با بازیکنان زیر توپ باعث شد از همان ابتدای ست شاهد برتری تیم ملی کشورمان باشیم که در نهایت این ست با نتیجه 25 بر 19 به سود ایران به پایان رسید.

ست دوم هم برتری در اردوی ایران باقی ماند و امریکایی ها اگرچه خیلی مقاومت می کردند ولی انگیزه های ایران فراتر از انتظار بود. شاگردان اسپراو که با دستورهای تاکتیکی تازه برای جبران شکست ست نخست به زمین آمده بودند در ابتدای ست تیم برتر میدان بودند ولی برتری آنها از امتیاز 5 شروع شد و تا تقریبا تا امتیازهای انتهایی ست هم ادامه داشت که به یکباره ورق به سود ایران برگشت. شاگردان کواچ نمی خواستند در خانه به راحتی تن به شکست بدهند و در امتیاز 23 دو تیم به هم رسیدند. حساسیت در سالن آزادی به اوج خود رسیده بوده بود. موسوی و محمودی مردان مطمئن معروف روی تور بودند و اجازه تسلیم شدن را به تیم نمی دادند. ماراتن ست دوم طولانی شده بود و دو تیم تصمیمی برای کوتاه آمدن نداشتند. بالاخره تیم ایران گوش سبقت را ربود و موفق شد ست را 29 بر 27 به سود خود رقم زد تا نتیجه بازی 2 بر صفر شود.

ست سوم اوج هنر شاگردان کواچ بود. برتری ایران از همان امتیازهای ابتدایی بر مهمان امریکایی دیکته شد تا جایی که این برتری به 7 امتیاز هم رسید. کار بی نقص شاگردان کواچ چنان عرصه را بر اسپراو و شاگردانش سخت کرد که در هیاهوی آزادی عنان اختیار هم از دست دادند و سرمربی امریکایی به شدت از اوضاع به هم ریخته تیمش عصبانی بود. معروف زیر تور هر چه می خواست می کرد و اسپک های محمودی هم جایی برای دفاع امریکایی ها باقی نگذاشته بود. حتی به میدان آمدن تیلور که در دو ست نخست به میدان نیامده بود هم کاری از پیش نبرد و در پایان نتیجه این ست 25 بر 20 به سود قرمزهای ایرانی به پایان رسید تا نتیحه 3 بر صفر به سود ایران رقم بخورد.این نخستین شکست امریکایی ها در لیگ امسال بود که به دست شیرهای ایرانی رقم خورد.

ملی پوشان کشورمان با کسب 3 امتیاز این دیدار 10 امتیازی شدند تا در جایگاه سوم گروه قرار بگیرند.

دومین دیدار دو تیم یک شنبه ساعت 19 در سالن والیبال آزادی برگزار خواهد شد.

   روابط عمومی وهیات رئیسه شورای ورزشی

                          زیراب سوادکوه


۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ خرداد ۹۴ ، ۰۸:۲۳
احمدعلی قبادیان

 اول تیر روز ملی


اصناف مبارک.



دیدار خانواده بزرگ اصناف ایران صبح با دکتر لاریجانی رئیس مجلس

بعدازظهر مهمان ویژه دکتر روحانی رئیس جمعور ی اسلامی ایران.


در سالن اجتماعات کنفرانس صدا وسیما جمعوری اسلامی ایران (تهران)


در این دیدار از اتاق اصناف واتحادیه های ،واحده صنفی نمونه ایران تجلیل خواهد شد .از استان مازندران رئیس اتاق اصناف ساری جانباز رمدانی و رئیس اتاق اصناف زیراب سوادکوه جانباز قبادیان سوادکوهی نماینده اتاق اصناف کشور و سراسر دیگر ایران خواهد شد.


   قبادیان سوادکوهی نماینده اتاف اصناف ایران

 روابط عمومی. نماینده اتاق اصناف کشوردر مازندران.

   اتاق اصناف واتحادیه های.بازرسی،نظارت

  ((خانواده بزرگ اصناف ))

     (زیراب.سوادکوه)


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ خرداد ۹۴ ، ۲۰:۲۱
احمدعلی قبادیان


راه ما همان است که روز اول به

مردم وعده دادیم

راه ما همان است که روز اول به مردم وعده دادیم / عقب نشینی نخواهیم کرد / فرهادی راه گذشته را ادامه خواهد داد / یک عده تازه به دوران رسیده نسبت به آینده و ارزش های انقلاب اسلام دل نگران نباشند

رییس جمهوری با بیان اینکه دولت نسبت به دانشگاه ها خط و راهی را که داشته یکی است و از آن راه باز نخواهد گشت، گفت: دکتر فرهادی ادامه دهنده راه و مسیر عزیزان پیشین خود در دولت یازدهم خواهد بود.
حجت الاسلام و المسلمین دکتر  حسن روحانی امروز (یکشنبه) در مراسم گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی ایران افزود:راه دولت یازدهم در دانشگاهها مورد تایید اساتید و دانشجویان است.
گزیده سخنان رئیس جمهور در زیر می آید:*16 آذر سرآغاز نقطه عطف جنبش دانشجویی است. جنبش دانشجویی فراتر از بحث حزب و جناح و خط است. جنبش دانشجویی به معنای حضور همه دانشجویان در عرصه فرهنگ و سیاست است. در دهه 1330 حادثه 16 آذر درخشش خاصی داشت. شریعت رضوی، قندچی، بزرگ نیا، دانشجویان به خون خفته‌ای که پرچم حرکت دانشجویی را به اهتزاز درآوردند.
جنبش دانشجویی یک حرکت به هم پیوسته است. این حرکت هم برای استقلال است و ضد استعمار است. هم برای آزادی است و ضداستبداد است.
*عده ای بودند و شاید هنوز هستند که جنبش دانشجویی را باور نکردند و اگر هم می دیدند از سر نفرت روی برمی‌تابیدند. اما امروز روزگاری نیست که کسی جنبش دانشجویی را منکر شود. گرچه برخی می خواهند جنبش دانشجویی را به فضای خاصی منحصر کنند. 
*این جنبش ممکن است حوادثش شان نزولهایی داشته باشد، در دهه 40 حوادثی دارد با شرایط خودش، اما اساس جنبش دانشجویی یک حرکت مستمر هست، وجود دارد و خواهد بود.
*جنبش دانشجویی یعنی حرکت دانشجویی در دورانی مشخص. حزب ممکن است امتداد داشته باشد. عده‌ای اعضای حزبی باشند و تا آخر عمر هم عضوش باشند. اما دانشجو بودن تا آخر عمر به مفهوم لغوی ادامه دارد اما به مفهوم عضویت در یک دانشگاه به عنوان کسی که دانش را می‌آموزد دوره‌ای دارد. 4 سال 6 یا 8 سال و بیشتر و کمتر. و یکی از دلایل زنده بودن حرکت دانشجویی، محدودیت همین دوران است. شما وقتی در دوران خاصی فعالیتی را شروع می‌کنید و می‌دانید پایانی دارد، قدر آن دوران را بهتر می دانید تا کسی که وارد صحنه‌ای می شود که بداند برایش پایانی نیست.
*جنبش دانشجویی علاوه بر اینکه از لحاظ حضور افراد دوران مشخصی دارد، اما از لحاظ پیوستگی حرکت، حرکتی دائم است. همه دانشجویان همان خط و راه را دنبال کردند. در نهضت اسلامی، همه جا دانشگاه جزو پیشتازان حرکت بود. جزو والسابقون السابقون، اولئک المقربون بود.
*از سال 42 در کنار روحانیت دانشگاه حضور داشت و فعال بود و همان زمانی که بزرگانی از روحانیت به زندان رفتند، بزرگانی از دانشگاه مانند مهندس بازرگان هم به زندان رفتند. همان دورانی که در حوزه های علمیه و مساجد و منابر حرکت انقلابی توسط بزرگان روحانیت به رهبری امام ادامه یافت، در دانشگاه هم امسال طالقانی‌ها، شریعتی‌ها، مطهری‌ها، بهشتی‌ها، مفتح‌ها، به صحنه آمدند. سخن گفتند و در برابر استبداد و حامیان خارجی آنها، استعمار و مزدوران داخلی آنها ایستادگی کردند. مقاومت کردند. پس دانشجو و دانشگاه، پیشتاز بوده در نهضت اسلامی و انقلاب اسلامی و تثبیت انقلاب اسلامی.

*و در دوران دفاع مقدس؛ آن همه اساتید، دانشجویانی که به جبهه آمدند، در جبهه بودند، شهید شدند، جانباز شدند، آزاده و یا به عنوان ایثارگر خدمت کردند و جهاد کردند و برگشتند و امروز نیز بار مسئولیت را برای بخشی از اداره کشور یا جامعه برعهده دارند.

ما در شرایط خاصی امروز قرار گرفته‌ایم. در این شرایط خاص دانشجو نیز باید پیشتاز باشد. البته که من قبول دارم دانشجو باید منتقد باشد. دانشجو باید دیده‌بان و ناظر باشد. دانشجو باید نظارت کند. اگر هم دانشجو را نگذاشتند جایی انتقاد کند، لااقل نسبت به دولت انتقاد کند. بنابراین به این دلیل گفتم که فعلا دیوار دولت از همه دیوارها کوتاه‌تر است و هرکس به مناسبتی از گوجه فرنگی گرفته تا انرژی هسته‌ای نقدش را به دولت روا می دارد. البته دولت به انتقاد دلسوزانه و شرافتمندانه افتخار می‌کند. ما بدون نقد نمی‌توانیم پیشرفت کنیم. 

*انتقاد و پذیرش و دانش و علم دو روی یک سکه هستند. هم پرسشگری نیاز داریم و هم نقد و پژوهش. گرچه دانشجو وظیفه اصلی‌اش دانش پژوهشی و دانش جویی است. علم و دانش را فراگرفتن. عالم و فرهیخته و نخبه شدن. اما این تنها وظیفه یک دانشجو نیست. دانشجو به دانشگاه نمی‌آید که از لحاظ علم و دانش پله‌های پیشرفت را طی کند. او می‌خواهد از لحاظ فرهنگ، از لحاظ احساس مسئولیت، از لحاظ مشارکت اجتماعی، از لحاظ نقادی، نقادی قدرت، دانشجو در پی حکمرانی و تصرف میز قدرت نیست. در پی عالم شدن است.
*دانشجو بهترین منتقد پرنشاط از دولت است. قدرت و حاکمیت نقد می خواهد. حاکمیت، قدرت و همه آنها که صاحبان قدرت در جامعه هستند، باید به نقد افتخار کنند که بالاتر از پیامبر کسی نداریم و او در میان اصحابش و یارانش نقد و اظهارنظر را آزاد گذاشته بود. و مولای ما امیرالمومنین نیز در دوران حکومتش از نقد نقادان استقبال می‌کرد. دولت به سهم خودش از نقد استقبال می کند و دانشجو علاوه بر مسئله دانش پژوهی و یادگیری علم و دانش و رسیدن به مرتبه کمال باید احساس مسئولیت کند. 

دانشجو باید بداند عضو این جامعه است؛ از محیط اجتماعی داخلی و خارجی تاثیرپذیر است و اتفاقا دانشگاه جایگاه و قدرتی است که می تواند تاثیرگذار در جامعه، در حکومت و در اداره کشور باشد. مگر می شود دانشجویی در دانشگاهی درس بخواند و فقط به فکر واحد باشد؟ واحدهایی که گذرانده و واحدهایی که باید بگذراند. مدرکی که باید بگیرد. می شود دانشجویی در دانشگاه باشد و نسبت به مسائل مهم جامعه‌اش بی‌تفاوت باشد؟ می شود دانشجوی کشور ما نسبت به آینده وضع آب در کشور، وضع محیط زیست در کشور، وضع انرژی در کشور، یا در بخش نرم‌افزاری، وضع فرهنگ در کشور، وضع آسیب های اجتماعی در کشور بی تفاوت باشد؟ مگر شدنی است؟
*مگر می شود ما در یک جامعه ای زندگی کنیم و نسبت به مسائلی که سرنوشت خودمان، خانواده‌مان، ملتمان، جامعه‌مان، منطقه‌مان را تحت تاثیر می‌گذارد بی تفاوت باشیم؟
*نمی خواهم بگویم دانشگاه خانه احزاب است؛ حزب کار دیگری می کند. ممکن است عده ای از دانشجویان هم شاخه دانشجویی حزبی باشند که آن بحث دیگری است اما اساساً دانشگاه و دانشجو در کلیت خودش دنبال کار حزبی نیست و دانشگاه خانه احزاب نیست. اما در عین حال دانشگاه جایی است که دانشجوی ما باید بفهمد در جامعه چه می گذرد. باید صاحب نظر باشد. باید دارای انجمن‌های علمی و فرهنگی باشد. باید نسبت به مسائل داخلی و خارجی خودش بتواند به خوبی بفهمد و نقد کند و اظهارنظر کند. 

کار بزرگی در انقلاب اسلامی ما رخ داده است. هیچ کس نمی تواند بازگشت به گذشته بکند. در انقلاب اسلامی ما حاکمیت ملی به عنوان یک ارزش بزرگ انقلابی و ملی است. در انقلاب اسلامی ما مردمسالاری به عنوان یک اصل بزرگ و حقوق اساسی است. در کشور ما صندوق رای به عنوان مبنای مشروعیت سیاسی و حقوقی است. ما نمی توانیم این حقوق اساسی را کنار بگذاریم. باید از این حقوق اساسی مان حراست کنیم. صیانت کنیم. نگهداریم. دیگر در دنیایی نیستیم که بگوییم کاری به مردم نداریم. افکار عمومی به ما ارتباطی ندارد. قضاوت عمومی به ما ارتباط ندارد. اگر من میخواهم مسئولی را تعیین کنم، نسبت به دانشگاه، به نظر دانشگاه چه کار دارم؟ وزیری را برمی گزینم با صاحبان نفوذ هم سر و سری خواهم داشت و رای اعتمادی می گیرم و او هم بر مسند قدرت می نشیند. مبنای این دولت این چنین نیست.
*مبنای ما از روز اول این بود که در همه امور تخصصی با صاحبان آن امر در مشورت باشیم. من بسیار خوشحالم در این رفت و آمدها و رای اعتمادها یک نظرسنجی بسیار خوبی در دانشگاه ها صورت گرفت. و آن نظرسنجی تایید کرد راه دولت یازدهم در دانشگاه‌ها مورد تایید اساتید و دانشجویان است.
*دولت نسبت به دانشگاه ها، خط و راهی که داشته یکی است و از آن راه بازگشت نخواهد کرد. وزیر علوم جدید هم ادامه دهنده راه و مسیر عزیزان پیشین خود در دولت یازدهم خواهد بود. همان راهی که بنا بود نیلی منفرد طی کند و نگذاشتند؛ بنا بود دکتر توفیقی ادامه دهد و نگذاشتند؛ دکتر فرجی دانا آمد و برعهده گرفت. ادامه راه برای دکتر فرجی دانا ممکن نشد. همان راه را دکتر نجفی ادامه داد. و همان راه را قرار بود دکتر نیلی احمدی ادامه دهد، و همان راه را قرار بود دکتر دانش آشتیانی ادامه دهد، و امروز دکتر فرهادی همان راه را ادامه خواهد داد.
*راه ما و مسیر ما همانی است که از روز اول به شما وعده دادیم. عهد ما با شما شکستنی نیست. ما برای حل معضلات داخلی و برای حل معضلات خارجی باید دست به دست هم بدهیم. اگر مسائلی در داخل کشور داریم، کی باید حل کند؟ کی باید اعلام نظر کند؟ البته در بخش اقتصاد اساتید دانشگاه چه از طریق بیان حضوری و چه از طریق نامه، ایمیل، در تورم و رکود و ... نظرات خود را به مسئولان و دولت اعلام کرده و میکنند که از همه آنها تشکر می کنم. من دلم می خواهد دانشگاه ها بیش از آنچه تا امروز فعال بودند، برای حل معضلات کشور فعال شوند. اعلام نظر کنند. نقد دلسوزانه داشته باشند. راه حل به ما ارائه کنند. البته من صبح در مجلس شورای اسلامی در نطق تقدیم بودج سال 94 بر این نکته تاکید کردم که وقتی پارسال بودجه را تقدیم می کردم در مجلس اعلام میکردم که تورم ما به 35 درصد و در سال بعد به دنبال تورم 25 درصدی هستیم، برخی توسط نامه و یا حضوری آمدند و نقد کردند و گفتند چرا قول دادی، شدنی نیست. امکان ندارد بتوانیم در عرض چند ماه تورم را به 35 و سال بعد به 25 برسانیم. اما به همت کارشناسان و کمک مردم به خاطر اعتماد مردم به دولت که بزرگترین سرمایه دولت است. برمبنای همین اعتماد انتظارات تورمی شکل می گیرد. خوشبختانه پارسال ما توانستیم به وعده‌مان وفا کنیم و به 35 و کمتر برسانیم و امسال الحمدلله همینجا از هدفی که برای پایان سال اعلام کرده بودیم و گفته بودیم 25 درصد، به مراتب بیشتر جلو رفتیم و امروز تورم ما بین 17 و 18 درصد است.
*کار دولت در بخش اقتصاد و سیاست خارجی و مسائل اجتماعی، درست است که یکی از عزیزان از هوای تهران و کلانشهرها نقد کرد که درست است و من همینجا به وزرای مربوطه می گویم کل نقدهای امروز و نطقها را بررسی کرده و نتیجه را به من گزارش بدهید که هرچه شدنی است انجام دهیم. 
*ما در همه این زمینه ها قدمهای بلندی را برداشتیم با همت شما، با کمک شما. در سیاست خارجی هم همچنین. امروز جایگاه ایران در افکار عمومی دنیا و در میان سیاستمداران با چند سال پیش زمین تا آسمان متفاوت است. مردم سراسر جهان به فضای ایران و به امنیت ایران اعتماد کردند و شما می بینید که هتل های ما که در سال 91 همه خالی بود و 92 تا حدی رونق یافت در سال 93 هیچ هتل قابل ذکری در سراسر کشور و بخصوص در مناطق گردشگری نه در زمستان بلکه تا تابستان سال آینده پر شده اند. صدها و هزاران شرکت امروز منتظر شرایط آینده هستند که وارد ایران شوند و کشور را از لحاظ سرمایه گذاری تامین کنند. حالا اقلیتی البته داریم که از این وضع خیلی خوشحال نیستند آنها هم انشاءالله از منافع زودگذرشان بگذرند. سیاست خارجی ما هرچه موفق باشد به نفع این مردم و کشور است و به نفع ثبات کشور. آنها که امروز مسئولیت سیاست خارجی را بردوش دارند از رئیس دولت گرفته تا وزیر امور خارجه و همه کارشناسان، افرادی انقلابی و چهره هایی هستند که سوابقشان در انقلاب برخی از آنها مربوط به روزهای اول انقلاب است.

*یک عده تازه به دوران رسیده که البته ما به آنها هم احترام می گذاریم، نمی خواهد اینقدر نسبت به آینده و ارزشهای انقلاب و ارزشهای اسلام دل‌نگران باشند. ما همه باید در ارزشها اجماع نظر پیدا کرده و نظر مشترک پیدا کنیم. امروز دنیا باور دارد که مذاکرات ما یک مذاکرات جدی و منطقی و روبه جلو است. قبلا هم همینطور بوده ولی باور نمیکردند. امروز دنیا قبول دارد که جمهوری اسلامی ایران مسلح به سلاح منطق و عقلانیت است. امروز همه قبول دارند که جمهوری اسلامی ایران ضدخشونت و افراطی گری است و اگر نبود چطور اعلام جمهوری اسلامی ایران برای جهان عاری از خشونت و افراطی گری در مجمع عمومی سازمان ملل متحد با اتفاق آرا و مخالفت فقط دو سه کشور مثل آمریکا و اسرائیل به تصویب جهانی می رسد؟

*قولی که به مردم در همه زمینه ها این دولت داده،‌ به قولش پایبند است و هرکجا منافع و مصالح و امنیت ملی ما و حقوق ملت ما در پیش باشد و بدانیم راهی که می رویم برای احقاق حقوق ملت و منافع ملی است، نه از انتقادی می ترسیم و نه از تخریبی و نه از فریاد و سرو صدایی باک داریم.

*راهی که ما گفته‌ایم ما همانیم و همان هستیم. منتهی برای آنکه بتوانیم به پیروزی و اهدافمان برسیم که اهداف دانشگاه و دولت یکی است، اهداف جامعه و دانشگاه یکی است، نیاز به همفکری و همراهی داریم. باید دست به دست هم بدهیم و من خواهش می کنم از دولت نقد کنید و از دولت در جایی که تشخیص می دهید راهش درست است حمایت کنید. بدون حمایت شما و بدون نقد شما ما نمیتوانیم به نقطه هدف و مقصد نهایی دست پیدا کنیم. 

*یک بار دیگر روز پرافتخار دانشجو را به همه شما تبریک می گویم. از تلاش آقای دکتر هاشمی و آقای دکتر فرهادی برای ادامه راهی که جزو مطالبات و خواست مردم است تشکر و سپاسگزاری و قدردانی می کنم.




۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ خرداد ۹۴ ، ۲۰:۱۶
احمدعلی قبادیان