اصناف زیراب

فعالیتهای اصناف و بازار، شخصی، فرهنگی و ورزشی بارعایت قانونی ایران

اصناف زیراب

فعالیتهای اصناف و بازار، شخصی، فرهنگی و ورزشی بارعایت قانونی ایران

اصناف زیراب

احمد علی قبادیان سوادکوهی – رئیس اتاق اصناف شهرستان سوادکوه و عضو اتاق اصناف استان مازندران و نماینده مازندران در اتاق اصناف کشور(ایران)

۲۰ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۵ ثبت شده است


طیب نیا وزیر اقتصاد وتقی نژاده معاون وخسرو تاج معاون صنعت .معدن وتجارت ومعاونین اعضای ونمایندگان اتاق اصناف ایران 



دکتر صادقی معاون وزیر صنعت .معدن وتجارت هیات عالی نظارت بر نظام صنفی و قبادیان سوادکوهی

نماینده اتاق اصناف ایران در مازندران







۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۳:۱۳
احمدعلی قبادیان

با حضور مدیران ادارات و نهادها برگزار شد

دومین جلسه شورای اداری سوادکوه در سال 95+تصاویر

دومین جلسه شورای اداری سوادکوه در سال 95 با حضور مدیران ادارات و نهادها برگزار شد.

دومین جلسه شورای اداری سوادکوه در سال 95+تصاویر

صبح امروز دومین جلسه شورای اداری سوادکوه در سال 95 با حضور مدیران ادارات و نهادهای این شهرستان در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.







۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۴:۲۴
احمدعلی قبادیان
خان طومان بالا مِه یاد نَشونه/ عبدالله عبدالله حمید مِه یاد نَشونه+فیلم
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۴۵
 
آنچه می‌شنوید گوشه‌ای از مداحی حاج اصغر صادق‌نژاد در فراق شهدای شهدای مدافع حرم مازندران در منطقه خان طومان است.
به گزارش بلاغ، مراسم گرامیداشت شهدای مدافع حرم مازندران صبح امروز در حسینیه عاشقان ثارلله ساری برگزار شد. آنچه می‌شنوید گوشه‌ای از مداحی حاج اصغر صادق‌نژاد در فراق شهدای خان طومان است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ ارديبهشت ۹۵ ، ۰۸:۵۶
احمدعلی قبادیان
تشکیل شورای استانی اصناف؛ درخواست نمایندگان اتاق اصناف مازندران از استاندار


 
یکی از مهمترین مطالبات نمایندگان اتاق اصناف مازندران از استاندار تشکیل شورای استانی اصناف و برگزاری ماهانه این جلسات جهت طرح، هم اندیشی و حل و فصل مشکلات عمده اصناف و بازریان در استان بود.
به گزارش بلاغ به نقل از مازند اصناف؛ نشست اخیر نمایندگان اتاق اصناف مازندران با ربیع فلاح استاندار مازندران که در هفته گذشته انجام شد، نویدبخش همت بلند استانی در حل و فصل و مرتفع سازی مشکلات اصناف و بازاریان در استان است.

هر چند برخی از مشکلات اصناف و بازاریان در نقاط گوناگون استان بومی و خاص هر شهرستان می باشد اما مشکلات مشترک و کلانی نظیر: مالیات، ارزش افزوده، تداخل صنفی، فعالیت دستفروشان، بازارهای هفتگی، واحدهای فاقد پروانه کسب، تامین امنیت بازار و چندین و چند مواردی از این دست، موضوعاتی است که همت همه جانبه مسئولان در استان را می طلبد.

قابل ذکر است نمایندگان اتاق اصناف مازندران در استان نیز با اشراف به این موضوع، جهت تقلیل این مشکلات و حل و فصل چالش های استانی تصمیم به دیدار با استاندار مازندران و بیان ایده ها و طرح ها جهت ایجاد یک عزم و همبستگی استانی برای حل و فصل این مشکلات گرفتند که این امر در هفته گذشته محقق و عملی شد...

در ابتدای این نشست محمد محمدپور با اشاره به فعالیت بیش از 30 هزار واحد صنفی در مازندران، به ظرفیت غیرقابل انکار اصناف در استان اشاره کرد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران در ادامه سخنانش به ضرورت ایجاد شهرک های صنفی و همت استانی برای ساخت این شهرک ها در مازندران اشاره کرد.

بر اساس این گزارش، در ادامه این جلسه نمایندگان اتاق اصناف ایران در مازندران، به بیان مشکلات گوناگون اصناف و بازاریان در استان پرداختند و خواستار حمایت استانی و همکاری سازمان های مرتبط برای حل و فصل این مشکلات شدند.

 
 

این گزارش حاکی است یکی از مهمترین مطالبات نمایندگان اتاق اصناف مازندران از استاندار تشکیل شورای استانی اصناف و برگزاری ماهانه این جلسات جهت طرح، هم اندیشی و حل و فصل مشکلات عمده اصناف و بازریان در استان بود.

گفتنی است نمایندگان ضمن اشاره به اینکه جلسات استانی  شورای اصناف با حضور استاندار، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران، نمایندگان اتاق اصناف و روسا و مدیران سازمان های مرتبط با اصناف نظیر: نیروی انتظامی، دارایی، بهداشت و ... برگزار شود، خواستار تشکیل شورای اصناف شهرستانی با حضور فرماندار، رئیس ادارات صنعت، معدن و تجارت، روسای اتاق اصناف و نیروی انتظامی جهت بررسی و حل و فصل مشکلات شهرستانی شدند.

شایان ذکر است یکی از نمایندگان اتاق اصناف مازندران در خصوص اجرایی شدن این پیشنهاد به خبرنگار ما گفت: این پیشنهاد با نظر مساعد استاندار، هر سه ماه یکبار برگزار خواهد شد.

امیدواریم این پیشنهاد با موافقت از سوی استاندار مازندران، گامی بلند در مرتفع سازی چالش ها و ارتقای جایگاه و ظرفیت اصناف در استان باشد.

 
 


 
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ ارديبهشت ۹۵ ، ۰۸:۳۳
احمدعلی قبادیان

سه‌شنبه ای دیگر و حضور سرزده در ادارات کل مازندران

سه شنبه, 21 اردیبهشت 1395 ساعت 11:49

تکریم ارباب رجوع از سوی مدیرعامل گاز مازندران می تواند الگویی برای دیگر مدیران استان باشد ...

 

 : در ادامه حضور سرزده در ادارات کل استان مازندران که روزهای سه شنبه هر هفته به بهانه روز ملاقات عمومی مدیران انجام می دهیم ، این هفته به صورت سرزده به شرکت گاز مازندران رفتیم.

در کنار برخورد مناسب کارمندان شرکت گاز مازندران با مردم و همچنین تکریم ارباب رجوعان از سوی دکتر محمداسماعیل ابراهیم زاده مدیرعامل شرکت گاز مازندران ، ایجاد دبیرخانه طرح تکریم ارباب رجوع و نظام همیاری و مشارکت در ورودی ساختمان نکته ای بود که توجه ما را به خود جلب کرد.

ابراهیم زاده که در سال گذشته عنوان مدیر برتر ملی و جهادی کشور را به دست آورده بود ، از جمله مدیران استان مازندران محسوب می شود که با صبر و متانت مثال زدنی به درخواست های مراجعه کنندگان در روز سه شنبه پاسخ می دهد.

به گزارش مازنی خبر ، این رفتار مدیرعامل شرکت گاز مازندران در موضوع تکریم ارباب رجوع می تواند الگویی برای دیگر مدیران استان باشد .

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ ارديبهشت ۹۵ ، ۲۱:۳۸
احمدعلی قبادیان

دونده سوادکوهی نایب قهرمان آسیا شد+تصویر


اسحاق عباسی سوادکوهی (زیراب)عنوان نایب قهرمانی مسابقات آسیایی را به خود اختصاص داد.

دونده سوادکوهی نایب قهرمان آسیا شد+تصویر

 اسحاق عباسی، دونده سوادکوهی، در رشته دوی 800 متر، عنوان نایب قهرمانی مسابقات آسیایی سنگاپور را به خود اختصاص داد.

گفتنی است این دونده سوادکوهی قهرمانی مسابقات جهانی ترکیه در مسافت 10 کیلومتر، رده سنی 55 سال را در کارنامه خود دارد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ ارديبهشت ۹۵ ، ۰۸:۵۴
احمدعلی قبادیان

 
حضرت حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا رضایی امام جمعه محترم زیراب

آقایان ،دکترصدیقی و مهندس جان محمدی اتاق اصناف ایران







دیداردکتر محمدعلی صدیقی نماینده اتاق اصناف ایران با مسئولین
شهرستان
سوادکوه



حاج سعدی عبدالهی رئیس اداره صنعت ،معدن وتجارت سوادکوه
مهندس جان محمدی معاونت اداری و پشتبانی اتاق اصناف ایران

»دیدار نمایندگان اتاق اصناف ایران  زیراب

 ساختمان های اتاق اصناف و واحدهای صنفی زیراب و سوادکوه، نمایندگان اتاق اصناف کشور با جمعی از مسئولان شهرستانی و شهری زیراب دیدار کردند.

دیدار نمایندگان اتاق اصناف ایران از خسارات سیل زیراب


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ ارديبهشت ۹۵ ، ۲۱:۱۵
احمدعلی قبادیان

دیدار نمایندگان اتاق اصناف مازندران با استاندار مازندران
 
قبادیان سوادکوهی و حسین نژاد

سال 95





۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ ارديبهشت ۹۵ ، ۲۱:۰۶
احمدعلی قبادیان
رییس مرکز اصناف و بازرگانان خواستار شد؛

شناسایی برترین اتاق های اصناف، اتحادیه ها و کمیسیون های نظارت در استان ها+شاخص های ارزیابی

رییس مرکز اصناف و بازرگانان ایران و دبیر هیات عالی نظارت از روسای سازمان های صنعت، معدن و تجارت سراسر کشور خواست شاخص های ارزیابی عملکرد اصناف را بررسی و برترین ها را طبق ضوابط مربوطه شناسایی و به این مرکز اعلام کنند.

 به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اتاق اصناف ایران، یداله صادقی طی بخشنامه ای، خواستار شناسایی برترین های استان ها شاخص های ارزیابی عملکرد اتحادیه صنفی، اتاق اصناف و کمیسیون نظارت برگرفته از قوانین و مقررات موضوعی شده است.


در این فرایند که برگزیدگان طبق روال سال های گذشته در روز ملی اصناف مورد تقدیر قرار خواهند گرفت؛ برای اتاق اصناف ایران هیچ نقشی دیده نشده است.


صادقی همچنین از روسای سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ها خواست که به تمام سازمان ها و ادارات تابعه استان اعلام شود تا آن دسته از تشکل های صنفی و کمیسیون های نظارت که تمایل به ارزیابی دارند و سازمان خود را حائز شرایط می دانند، مدارک و مستندات لازم را در اختیار کمیته استانی در آن سازمان قرار دهند.


وی گفت: سازمان صنعت، معدن و تجارت استان پس از ممیزی مدارک و مستندات از مجموع سازمان های صنفی و کمیسیون های نظارت ارزیابی شده، یک اتحادیه صنفی، یک اتاق اصناف و یک کمیسیون نظارت برتر را به همراه اسناد و مدارک مورد نظر تا پنجم خرداد ۹۵ به این مرکز ارسال و معرفی کنند.


گفتنی است رعایت ضوابط و مقررات در صدور و تمدید پروانه کسب، تنظیم بودجه، ترازنامه سالانه و تسلیم آنها به اتاق در موعد مقرر، نسبت فعالیت های توسعه ای اتحادیه در راستای آموزش، پژوهش ، ارتقاء بهره وری و بهبود کسب و کار، تکریم ارباب رجوع، برگزاری دوره های آموزشی، استفاده از روش های الکترونیکی در ارائه خدمات و انجام امور مربوط به توسعه کسب و کار اصناف به عنوان بخشی از شاخص های ارزیابی اعلام شده است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸ ارديبهشت ۹۵ ، ۲۲:۱۲
احمدعلی قبادیان

هُوَ الّذی بَعَثَ فِی اْلأُمِّیِّینَ رَسُولاً مِنْهُمْ یَتْلُوا عَلَیْهِمْ آیاتِهِ وَ یُزَکِّیهِمْ وَ یُعَلِّمُهُمُ الْکِتابَ وَ الْحِکْمَةَ وَ إِنْ کانُوا مِنْ قَبْلُ لَفی ضَلالٍ مُبینٍ. (جمعه: 2)



اوست خدایی که در میان جمعیت درس نخوانده، پیامبری را از خود آنان مبعوث کرد، تا آیات الهی را بر آنان بخواند و آنان را پاک سازد و کتاب و حکمت تعلیم دهد، هر چند پیش از آن در گمراهی آشکاری بودند.







۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۶ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۲:۰۶
احمدعلی قبادیان