اصناف زیراب

فعالیتهای اصناف و بازار، شخصی، فرهنگی و ورزشی بارعایت قانونی ایران

اصناف زیراب

فعالیتهای اصناف و بازار، شخصی، فرهنگی و ورزشی بارعایت قانونی ایران

اصناف زیراب

احمد علی قبادیان سوادکوهی – رئیس اتاق اصناف شهرستان سوادکوه و عضو اتاق اصناف استان مازندران و نماینده مازندران در اتاق اصناف کشور(ایران)

۸ مطلب در شهریور ۱۳۹۵ ثبت شده است


امام خمینی (ره)
نتیجه تصویری برای هفته دفاع مقدس گرامی باد



نتیجه تصویری برای هفته دفاع مقدس گرامی باد

امام خامنه ای
1390/07/20
* جنگ به وسیله‌ی مردم اداره شد. هم ارتش و هم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و هم نیروهای گوناگون،
متکی به مردم بودند؛ به ایمان مردم، به عشق مردم، به صفای مردم
.             







نتیجه تصویری برای هفته دفاع مقدس گرامی باد



همین شهادتها پیروزی را بیمه می کند. همین شهادتهاست که دشمن را رسوا می کند در دنیا.

حضرت امام خمینی (ره)








نتیجه تصویری برای احمدعلی قبادیان

نتیجه تصویری برای احمدعلی قبادیان

نتیجه تصویری برای احمدعلی قبادیان


بسیجی احمدعلی فبادیان سوادکوهی ایثارگر نمونه تندیس



نتیجه تصویری برای احمدعلی قبادیان
   بسیجی احمدعلی قبادیان دهه 60
۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ شهریور ۹۵ ، ۰۹:۲۱
احمدعلی قبادیان

ساختار و قوانین اصناف باید پیش برنده باشد/ پیشرفت اقتصادی کشورها مرهون صنایع کوچک است

فاضلی بابلسر همایش

رییس اتاق اصناف ایران گفت: ساختار و قوانین واحدهای صنفی باید بازنگری و تغییر کند تا اصناف به جایگاه واقعی خود دست یابند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اتاق اصناف ایران از بابلسر، علی فاضلی روز چهارشنبه در همایش استانی و کارگاه آموزشی اصناف استان مازندران افزود: هدف از بازنگری نظام صنفی این است که قانون به نحوی تدوین شود که ساختار اصناف کشور را اصلاح کند به طوری که ساختار اصناف کشور به جای بازدارنده بودن، پیش‌برنده باشد.

وی برگزاری کارگاه‌های آموزشی استانی، منطقه‌ای و ملی و برگزاری کارگاه عملیاتی را از جمله برنامه‌های اتاق اصناف برای ایجاد رونق کسب و کار دانست و اظهار کرد: تدوین و اصلاح قانون نظام صنفی می‌تواند سنگ بنای فعالیت اقتصادی باشد و اصناف و بازرگانی را اداره و به چرخش در آورد.

رئیس اتاق اصناف ایراندر این همایش که یداله صادقی سرپرست معاونت بازرگانی وزارت صنعت، معدن و تجارت نیز حضور داشت، تصریح کرد: بی توجهی به بنگاه‌های کوچک و متوسط در کشور در حالی صورت می گیرد که این بنگاه‌ها از هیچ کوششی برای حمایت از دولت و نظام کوتاهی نکرده‌اند و همواره در کنار نظام و انقلاب بوده و هستند.

فاضلی با بیان اینکه از زمانی که مسؤولیت اتاق اصناف را به عهده گرفتم، دولت همواره از ما حمایت کرده است، گفت: در تدوین برنامه ششم توسعه ، مجلس شورای اسلامی و دولت در حمایت از بنگاه‌های کشور به‌ویژه اصناف همت گماردند و برای اصناف جایگاه خوبی در نظر گرفتند.

وی بکارگیری نیروهای مجرب و متخصص، ورود اتاق اصناف به عنوان عضو فعال کارگروه صادرات غیرنفتی و حضور در بازارهای خارجی را از جمله اقدامات دولت تدبیر و امید ذکر کرد و افزود: با وجود اقدامات انجام شده به دلیل وجود مشکلات زیاد در بحث توزیع و تولید نمی‌توانیم به جایگاه واقعی خود دست یابیم.

فاضلی در عین حال علت اصلی پیشرفت کشورهای توسعه‌یافته را وجود بنگاه‌های کوچک و متوسط دانست و گفت: در کشورهای توسعه یافته ، یک چهارم سرمایه جهان در اختیار بنگاه‌های کوچک و متوسط است و یک سوم اشتغال آنها توسط این بنگاه‌ها ایجاد می‌شود در حالی که در کشور ما به بنگاه‌های کوچک و متوسط توجهی نمی‌شود.

رئیس اتاق اصناف ایران با انتقاد ازغفلت در فساد اقتصادی اظهار کرد: به دلیل اینکه بحث مردمی کردن مسایل اقتصادی را جدی نگرفتیم ، شاهد افزایش آمار مفاسد اقتصادی در کشور بودیم.

فاضلی با بیان اینکه اشتغال بدون رونق اقتصادی شکل نمی‌گیرد، تصریح کرد: بزرگ‌ترین و مهم‌ترین فرمایشات مقام معظم رهبری در بحث مسایل اقتصادی، واگذاری اقتصاد به مردم بود که این مهم تاکنون به طور جدی انجام نشده است.

وی با اشاره به اینکه تاکنون سیاست های اقتصاد مقاومتی به طور جدی اجرایی نشده و تسهیلاتی در اختیار بنگاه ها قرار نگرفته است، گفت: برای ایجاد رونق اقتصادی باید دو ابزار تدوین قوانین حمایت‌گرانه و تخصیص تسهیلات کافی به طور جدی مورد توجه قرار گیرد.

به گفته فاضلی در حالی خواستار ایجاد اشتغال‌زایی در کشور هستیم که با عوامل بازدارنده اشتغال به طور کامل برخورد نکرده و توجهی به آن نداریم.



۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۱ شهریور ۹۵ ، ۰۹:۳۱
احمدعلی قبادیان
نتیجه تصویری برای پیام تسلیت

کل من علیها فان و یبقی وجه ربک ذو الجلال و الاکرام  ضایعه

درگذشت پدر مهربان و مومنتان را از صمیم قلب تسلیت عرض می کنیم

خداوند متعال روح پاکش را با مولایش علی (ع) محشور نماید و به بازماندگان صبر جزیل عنایت فرمای



نتیجه تصویری برای پیام تسلیت


کل من علیها فان و یبقی وجه ربک ذو الجلال و الاکرام  ضایعه

درگذشت پدر مهربان و مومنتان را از صمیم قلب تسلیت عرض می کنیم

خداوند متعال روح پاکش را با مولایش علی (ع) محشور نماید و به بازماندگان صبر جزیل عنایت فرمای

 نماینده اتاق اصناف ایران و اتاق اصناف و اتحادیه های تحت پوشش ..واحد بازرسی ونظارت اصناف زیراب سوادکوه

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۵ شهریور ۹۵ ، ۲۱:۵۱
احمدعلی قبادیان

هفته دولت برهمه ی ایرانیان مبارک





هفته دولت بر همه ی ایرانیان مبارک باد




این هفته‏ى دولت فرصتى است براى مردم، که دولتِ خودشان را ... مورد بازنگرى قرار دهند، تا به دولت براى اصلاح ضعفها و رشد نقاط قوت کمک کنند.

حمایت از رئیس جمهور و دولت واجب است.


در کشور ما، هفته‏ى دولت، هفته‏ى ولادت دولت نیست؛ بلکه هفته‏ى دولتمان را یادبود شهادت قرار دادیم؛ این چیز خیلى پُرمعنا و مهمى است.

مردم باید از دولت، مسئولین دولتى و قوه‏ى مجریه حمایت کنند.

توفیقات نظام، در توفیقات دولت - به عنوان بخش اصلى اداره‏کننده‏ى کشور - تجسم پیدا مى‏کند.

پشتیبانى و حمایت از قوّه‏ى مجریه و قوّه‏ى قضاییه و مسئولان بالاى کشور لازم است و تضعیف آنها حرام مى‏باشد. همه باید این را رعایت کنند.

همکارى، کمک، و پشتیبانى دلسوزانه‏ى مردم از مسئولین، لازم و واجب است.

هر حرکت و گفتارى که روح اعتماد مردم به این قوا و کارگزاران آن را متزلزل و در این پشتیبانى، اندک خللى وارد سازد، حرام شرعى و خیانت ملى است.

حمایت از رئیس جمهور بر یکایک افراد واجب است‏

امروز، حمایت از این رئیس جمهورِ منتخبِ مورد علاقه‏ى مردم، بر یکایک افراد واجب و لازم است.

مردم باید از این دولت حمایت بکنند.

امروز حمایت و کمک به مسئولان کشور، یک واجب و فریضه‏ى شرعى است.

پشتیبانى و حمایت از قوّه‏ى مجریه و قوّه‏ى قضاییه و مسئولان بالاى کشور لازم است و تضعیف آنها حرام مى‏باشد.


نماینده اتاق اصناف ایران
 
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۳ شهریور ۹۵ ، ۱۰:۲۲
احمدعلی قبادیان

عضویت ۸۴۶ کودک و نو‌جوان در کتابخانه عمومی زیراب سوادکوه

 

خبرگزاری فارس: عضویت 846 کودک و نو‌جوان در کتابخانه عمومی زیراب سوادکوه

 

شهر‌زاد نصر‌الله‌زاده صبح امروز در جلسه کتابخانه عمومی شهید کمیل ایمانی زیراب با اشاره به اینکه اولین باشگاه کتاب‌خوانی کودکان و نوجوانان ویژه تابستان در کتابخانه عمومی شهید کمیل ایمانی زیراب در حال برگزاری است، گفت: تشویق کودکان و نوجوانان به مطالعه از مهمترین دلایل برگزاری باشگاه کتاب‌خوانی کودکان و نوجوانان بود تا در کنار سایر برنامه‌های به تعمیق برنامه‌ها کمک کند.

وی با بیان اینکه از مهم‌تر‌ین کارکرد‌های کتابخانه‌های عمومی، ترویج خواندن در جامعه بوده و فصل تابستان فرصت مناسبی خوبی برای بهره برداری از اوقات فراغت در راستای تحقق این هدف است، افزود: از اصول مهم در پیوند اوقات فراغت با مطالعه، توجه به لذت مطالعه و فراهم کردن مطالعه لذت‌بخش برای خوانندگان به ویژه کودکان و نوجوانان از اولویت‌های فعالیت‌های ماست.

مسؤول کتابخانه عمومی شهید کمیل ایمانی زیراب، بهره‌گیری از توانمندی‌های کودکان برای ترویج مطالعه در خانواده، آشنایی و انس با کتاب و کتابخانه، آشنایی با کتاب‌های مناسب، مهارت‌های خواندن، تقویت مهارت‌های ارتباطی به ویژه مهارت‌های کلامی، پرورش اعتماد بنفس و همکاری و همدلی در کودکان را از سایر اهداف باشگاه ذکر کرد.

نصر‌الله‌زاده با اشاره به اینکه باشگاه تابستانی کتاب‌خوانی کتابخانه عمومی زیراب در روز‌های یکشنبه و در ساعت ۱۰٫۳۰ دقیقه تا ۱۲ برقرار است، اظهار کرد: موضوع هر هفته به تناسب گروه‌های سنی و با حضور کارشناسان مرتبط برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه کلاس‌های قرآن، خوشنویسی، نقاشی، کاردستی و خلاقیت، شعر، قصه‌گویی و کتاب‌خوانی در کتابخانه عمومی زیراب برگزار می‌شود، گفت: کتابخانه عمومی شهید کمیل ایمانی زیراب هزار و ۴۰۳ عضو دارد که ۸۴۶ نفر آن کودکان و نوجوانان هستند که در اولویت طرح‌های این کتابخانه قرار دارند./

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۳ شهریور ۹۵ ، ۱۰:۰۰
احمدعلی قبادیان