اصناف زیراب

فعالیتهای اصناف و بازار، شخصی، فرهنگی و ورزشی بارعایت قانونی ایران

اصناف زیراب

فعالیتهای اصناف و بازار، شخصی، فرهنگی و ورزشی بارعایت قانونی ایران

اصناف زیراب

احمد علی قبادیان سوادکوهی – رئیس اتاق اصناف شهرستان سوادکوه و عضو اتاق اصناف استان مازندران و نماینده مازندران در اتاق اصناف کشور(ایران)

۲۶ مطلب در مرداد ۱۳۹۴ ثبت شده است



استقبال و وداع دانش آموزان سوادکوه با 2 شهید خوشنام در مدارس شهید قاسم نژاد، کوثر و فیضیهباحضورمسئولین شهرستان سوادکوه بزرگ


شهدا به ما پیام دادند: جسممان را به خاک، روحمان را به خدا و راهمان را به شما تقدیم کردیم. پس؛ رهرو راه ما باشید.


 

با حضور آقایان وهابی ،ذاکری خطیر ،دکتر افشون ،قبادیان سوادکوهی نصیری ، امیری ،

 

 

 


قبادیان سوادکوهی نماینده اتاف اصناف ایران

 روابط عمومی. نماینده اتاق اصناف کشوردر مازندران.

   اتاق اصناف واتحادیه های.واحدبازرسی،نظارت

 ((خانواده بزرگ اصناف ))

زیراب سوادکوه
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ مرداد ۹۴ ، ۰۹:۴۰
احمدعلی قبادیان

افتتاح خط تولید خمیر کاغذ از بازیافت در شرکت چوب و کاغذ مازندران



khazarnama (99)  

نماینده اتاق اصناف ایران احمدعلی قبادیان سوادکوهی دیدار با معاون اول رئیس جمعور دکتر جهانگیری

مشکل منطقه و خسارت سیل به واحدهای صنفی کسب زیراب سوادکوه 


 khazarnama (100) khazarnama (101)

khazarnama (79)


  khazarnama (82) khazarnama (83)  khazarnama (85)



اسحاق جهانگیری  معاون اول رئیس‌جمهور  در مراسم افتتاح کارخانه تولید خمیر کاغذ خاورمیانه در شرکت صنایع کاغذ مازندران، اظهار داشت: مازندران از قابلیت‌های خوبی در حوزه اقتصادی برخوردار است و امروز در بخش‌های کشاورزی شاهد افتتاحیه‌هایی توسط بخش خصوصی در این حوزه‌ها بوده‌ایم.وی با اشاره به اینکه توسعه کشور صرفاً از طریق بخش خصوصی ممکن می‌شود، تصریح کرد: شرایط اقتصادی کشور ویژه است و فعالان اقتصادی به‌عنوان چشم و چراغ کشور باید چرخ تولید کشور را به حرکت درآورده و کشور را در مدار توسعه و آبادانی سوق دهند.معاون اول رئیس‌جمهور با اشاره به اینکه دشمن از طریق تحریم‌های ظالمانه تلاش کرد صنعت کشور را زمین‌گیر کند و فعالیت‌های اقتصادی را به تعطیلی بکشاند، افزود: تولید‌کنندگان واقعی در کشور خوشبختانه توانستند تحریم‌ها را دور بزنند و با همت و مجاهدت خود چرخ اقتصاد کشور را به حرکت درآورند.

محمدرضا نعمت زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت  نیز در مراسم افتتاح کارخانه تولید خمیر کاغذ در شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران، اظهار داشت: شرکت سرمایه‌گذاری بانک ملی از صنایع چوب و کاغذ مازندران حمایت‌های مطلوبی می‌کند و این حمایت‌ها مضاعف خواهد شد.وی افزود: صنعت کاغذ و سلولزی در کشور باید دارای نقشه راه باشند و باید کاغذ از داشتن سود بازرگانی مطلق باشد.وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به اینکه باید کاغذ مورد نیاز روزنامه نگاران در سریع‌ترین زمان ممکن تامین شود، تصریح کرد: امسال تلاش کردیم بیشترین حمایت‌ها را به صنعت کاغذ روزنامه داشته باشیم و در این راستا سود بازرگانی روزنامه‌ها را به ۴ درصد کاهش دادیم.نعمت زاده با بیان اینکه سرانه مصرف کاغذ داخلی در ایران کاهش یافته و نوعی نگرانی در صنعت کاغذ کشور است، افزود: باید با حفاظت بهینه از منابع طبیعی و جنگل، جلوی نابودی عرصه‌های طبیعی را بگیریم.وزیر صنعت، معدن و تجارت با اعلام اینکه جنگل موجود زنده ای بوده که باید ضمن استفاده بهینه از منابع آن، در جهت احیا و زندگانی آن تلاش جدی شود، گفت: در صورتی که بهره‌برداران جنگل از آن خوب نگهداری نکنند، باید منتظر تخریب و نابودی زودهنگام اراضی جنگلی کشور باشیم.وی با بیان اینکه باید واحدهای تولیدی چوب حافظان واقعی جنگل باشند، افزود: استفاده از درختان جنگلی با جدیت و حساسیت بیشتری صورت گیرد.نعمت زاده با اشاره به آمادگی وزارت صنعت، معدن و تجارت برای سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در صنایع سلولزی، تصریح کرد: باید از طریق ایجاد واحد قرنطینه در استان‌های شمالی، جلوی آفت‌های واردات هیزم و چوب آلات را در کشور بگیریم.وی با بیان اینکه واردات چوب برای حفظ جنگل گسترش خواهد یافت، گفت: امیدواریم در بهینه‌سازی مصرف چوب‌های جنگلی، طرح‌های اثرگذاری از سوی بهره‌برداران اتخاذ شود.

 

قبادیان سوادکوهی نماینده اتاف اصناف ایران

 روابط عمومی. نماینده اتاق اصناف کشوردر مازندران.

   اتاق اصناف واتحادیه های.واحدبازرسی،نظارت

 ((خانواده بزرگ اصناف ))

زیراب سوادکوه
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ مرداد ۹۴ ، ۰۹:۳۲
احمدعلی قبادیان

سیاسیونی که پای میز محاکمه نشستند/ اوین و زندانیان سیاستمدار آن/ چه کسانی به حبس رفتند؟

حمید بقایی معاون رئیس جمهور دولت دهم نیز روی خروجی رسانه‌ها قرار گرفت.

سعید مرتضوی و جریان بازداشتگاه کهریزک
اولین ورود دستگاه قضا به پرونده «سعید مرتضوی» دادستان سابق تهران و همین طور رئیس سابق تامین اجتماعی به سال 92 برمی‌گردد که در آن سال پرونده اتهامات وی در جریان بازداشتگاه کهریزک مطرح شد.

پس از بررسی‌های این پرونده دادگاه هایی هم طی همان سال تا سال 93 برگزار شد که همزمان پرونده دیگری هم برای تخلفات وی در دوران تصدی ریاست تامین اجتماعی مطرح شد.

                                                                                                              

سعید مرتضوی
در پرونده کهریزک علاوه بر اتهام «مشارکت در بازداشت غیرقانونی»، اتهام دیگری مبنی بر «معاونت در تنظیم گزارش خلاف واقع از طریق امر یا ترغیب ماموران مربوطه به تنظیم گزارش خطاب به خود» داشت که شعبه 76 دادگاه کیفری استان تهران در همین رابطه وی را به پرداخت 200 هزار تومان جزای نقدی محکوم کرد.

شعبه 38 دیوان عالی کشور به این قسمت از پرونده ایراد گرفت و به همین دلیل پرونده را برای رسیدگی ماهوی در شعبه هم‌عرض، به دادگاه کیفری استان تهران ارسال کرد.

بخش دیگری که در این شعبه مورد رسیدگی قرار گرفت، در ارتباط با شکایت اولیای‌دم مرحوم روح الامینی(از کشته‌شدگان بازداشتگاه کهریزک) به اتهام معاونت در قتل است که با وجود اعلام حکم هنوز هم پرونده مفتوح است.

تخلفات رئیس سابق تامین اجتماعی 

بخش دیگری از پرونده مرتضوی به تخلفات وی در دوران تصدی ریاست سازمان تامین اجتماعی اختصاص دارد که ادامه دادگاه‌های وی در این زمینه از ابتدای سال جاری دنبال شده است.



                                                                                                                                                                                          

تحقیق و تفحص مجلس از سازمان تامین اجتماعی در رابطه با مسائل درمانی، هولدینگ‌ها، پرداخت‌ها، سیستم‌های اقتصادی تامین اجتماعی همچون شستا به صورت مفصل صورت گرفته و موارد دارای تخلف جمع آوری شده و در اختیار مراجع قضایی قرار دارد و در این زمینه هم هنوز پرونده رئیس سابق تامین اجتماعی مفتوح است.

همچنین برخی از کارگران نیز شکات یکی از پرونده‌های مرتبط با تامین اجتماعی هستند و فعلا هیچ رای یا حکم خاصی در این زمینه برای مرتضوی صادر نشده است.

رحیمی از محاکمه تا حبس

«محمدرضا رحیمی»
اما یکی دیگر از چهره‌های سیاسی دولت دهم بود که بر اساس اتهامات مالی در پرونده‌های ارز و اختلاس بزرگ بیمه ایران در راس رسیدگی‌های قضایی قرار گرفت.

اگرچه پرونده وی در همان دوران معاون اولی به اطلاع رئیس جمهور وقت رسید اما وی کابینه خود را از هر خطایی مبرا معرفی کرد.

                                                                                                    


در نهایت این که سخنگوی قوه قضاییه در نشست خبری ۱۲ اسفند ۹۲ در پاسخ به سوالی درباره صدور قرار مجرمیت محمدرضا رحیمی معاون رئیس جمهور دولت دهم در پرونده‌های بیمه و ارز و وجود ۲۵ یا ۲۹ عنوان اتهامی برای وی گفت: اصل موضوع صحیح و قرار مجرمیت برای این فرد صادر شده است.

پرونده وی پیرامون تخلفات در شرکت بیمه ایران، بدواً در شعبه ۷۶ دادگاه کیفری استان تهران رسیدگی شد که هیات قضایی این شعبه او را به ۱۵ سال حبس، پرداخت دو میلیارد و ۸۵۰ میلیون تومان رد مال و یک میلیارد تومان جزای نقدی محکوم کرده بودند.

رحیمی اما به رای صادره معترض شد و پرونده به دیوان عالی کشور رفت که در نهایت مجازات حبس وی به 5سال و 91 روز کاهش و رد مال از سوی معاون اول دولت دهم تایید شد.

بازداشت رحیمی و اعزام به زندان

سرانجام با توجه به قطعیت حکم محکومیت محمدرضا رحیمی دایر بر تحمل ۵ سال حبس، سرپرست اجرای احکام دادسرای کارکنان دولت ابتدا وی را جهت اجرای حکم احضار کرد و روز بعد با استنکاف نامبرده از معرفی خود وی دستور اجرای حکم حبس را از طریق نیروی انتظامی صادر کرد و رحیمی در نهایت 26 اسفند سال 93 به زندان اوین منتقل شده تا دوران حبس خود را طی کند.

 محکومیت جوانفکر به یک سال حبس و پنج سال محرومیت از فعالیت سیاسی

به نوشته فردا؛ «علی‌اکبر جوانفکر» 29 آبان ماه سال 1390 به دلیل چاپ مطالب خلاف موازین اسلامی در مجله خاتون، انتشار تصاویر خلاف عفت عمومی در مجموع به یک سال زندان و همچنین سه سال محرومیت از فعالیت‌های مطبوعاتی محکوم شد.



                                                                                                             
از دیگر دلایل محکومیت جوانفکر مصاحبه وی با روزنامه اعتماد درباره عملکرد قوه قضائیه و سخنان دادستان کل کشور و توهین به حجاب اسلامی در ویژه نامه خاتون اعلام شد. 

در نهایت پس از برگزاری چند دادگاه حکم یک سال حبس و پنج سال محرومیت از عضویت در احزاب و گروه‌های سیاسی محکوم شد.

بازداشت جوانفکر

پس از محکومیت جوانفکر به یک سال زندان، وی با برگزاری یک نشست مطبوعاتی در موسسه مطبوعاتی ایران اظهارات خود در گفتگو با روزنامه اعتماد را تکرار و به حکم صادر شده اعتراض کرد که منجر به بازداشت وی طی همان روز شد که با اعنراض رئیس جمهور وقت، مدیر عامل سابق ایرنا از زندان آزاد شد.

بازداشت ملک زاده رئیس وقت سازمان میراث فرهنگی

اوایل تیرماه سال 1390 محمد شریف ملک زاده رئیس وقت سازمان میراث فرهنگی و یکی دیگر از چهره‌های سیاسی کشور بازداشت و پس از گذشت 60 روز در زندان انفرادی آزاد شد. 



                                                                                                      
دادستان عمومی و انقلاب تهران همچنین در مورد آزادی محمدشریف ملک زاده  گفت: ملک زاده با قرار وثیقه آزاد شده است اما رسیدگی به پرونده وی همچنان ادامه دارد.

حجت‌الاسلام محسنی اژه ای سخنگوی قوه قضاییه در همان زمان با اعلام خبر عفو شریف زاده تصریح کرد: پرونده وی در حال رسیدگی بود که با ارسال گزارش و نامه‌هایی مقام رهبری با «عفو تعقیب» این پرونده موافقت کردند و مختومه شد.

دادگاه محاکمه متهمان پرونده کودتای مخملی  و فتنه 88

در جریان درگیری‌ها و اغتشاشات کشور در جریان انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری و اوایل تابستان سال 88  برخی از متهمان فتنه که اتفاقا از چهره‌های شاخص سیاسی در کشور بودند دستگیر و به صورت علنی محاکمه شدند.

                                                                                                       


در میان این افراد چهره‌هایی همچون «محمدعلی ابطحی» رئیس دفتر رئیس جمهور دولت اصلاحات، «بهزاد نبوی» تئوریسین اصلاح طلبان، «مصطفی تاج زاده» عضو شورای مرکزی مشارکت، «محمد عطریانفر» عضو شورای مرکزی کارگزاران سازندگی، «سعید حجاریان»  تئوریسین اصلاح‌طلبان، «محسن صفایی فراهانی»  رئیس هیات اجرایی جبهه مشارکت و ... دیده می‌شدند.

                                                                                                         

در جریان محاکمه؛ این متهمان به صورت کامل به اتهامات خود اعتراف و احکامی هم از سوی دادگاه برای صادر شد که روانه زندان شدند.

محاکمه جنجالی کرباسچی شهردار سابق تهران

«غلامحسین کرباسچی» شهردار وقت تهران در سال ۱۳۷۶ با اتهامات مالی روبرو و در سال ۱۳۷۷ بازداشت شد که دادگاهی به ریاست حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای، برای وی تشکیل و جلسات رسیدگی به پرونده‌اش به صورت علنی برگزار شد.

                                                                                                      

مهمترین تخلفات کرباسچی مشارکت در اختلاس به مبلغ یک میلیارد و چهارصد و پنجاه و سه میلیون تومان، نودهزار دلار آمریکا، ۶۶۰ سکه بهار آزادی و ۸۰ سکه نیم بهار آزادی، مشارکت در ارتشاء، تصرف و تضییع اموال عمومی و تبانی در معاملات دولتی بود.

به تهران زدند گردن شهرداری!

کرباسچی در جلسات دفاع از خود با وجود اتهاماتش، آنها را به دیگران نسبت می‌داد و جالب این که یکی از دیالوگ‌های مشهور وی در این دادگاه‌ها دو بیت شعر با این مضمون بود: گنه کرد در بلخ آهنگری ...به تهران زدند گردن شهرداری!

اما نکته جالب در دادگاه کرباسچی این بود که تمامی جلسات دادگاه وی هر شب از تلویزیون ایران پخش می‌شد و در نهایت شهردار تهران به اتهام برداشت ۲۶۰ میلیون تومان جهت ستاد کارگزاران، ۲۵ میلیون تومان به تاجران و تقوامنش نامزدهای انتخابات مجلس، ۶۰ میلیون تومان به بهزادیان، ۸۷ میلیون تومان برای خود، خرید ۹۰ هزار دلار از حساب مدیران شهرداری و پرداخت به نماینده جمهوری اسلامی در نیویورک، پرداخت ۵۰ میلیون تومان به تعدادی از مدیران شهرداری به ۳ سال زندان و ۱۰ سال انفصال از خدمات دولتی و بازگرداندن اموال محکوم شد.

کرباسچی سرانجام پس از طی نزدیک دو سال حبس، مورد عفو قرار گرفت و از زندان آزاد شد.

هیچ متخلفی از تیررس قانون مصون نیست

مروری بر دادگا‌ه‌های گذشته حکایت از این دارد که هیچ تخلفی از دید قانون مخفی نمی‌ماند، سیاسیون هم از هر طیف سیاسی در صورت تخلف پای میز محاکمه می‌روند و دیر یا زود همه باید در برابر تخلفات و اتهامات خود پاسخگو باشند؛ موضوعی که البته گاهی تصویر یک دورهمی سیاسی نه در یک مهمانی یا جلسه، بلکه در دادگاه یا زندان به خود می‌گیرد./باشگاه خبرنگاران

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ مرداد ۹۴ ، ۰۹:۱۵
احمدعلی قبادیان
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ مرداد ۹۴ ، ۰۸:۴۲
احمدعلی قبادیان


دهه کرامت، دهه اول ماه ذی‌العقده است و آغازش با ولادت حضرت معصومه (علیهااالسلام) و پایانش با ولادت حضرت ابوالحسن علی بن موسی‌الرضا(علیه السلام) می‌باشد. این دهه یادآور بسیاری از مطالب عالی و مفاهیم بلند و سازنده و ارزشمند است. دهه کرامت یادآور لطیف‌ترین علائق و مهر و وفاهای کم‌نظیر یک خواهر نسبت به مقام شامخ و معنوی برادر است.


http://keramat.org/uploads/posts/1348561064.jpg

امام صادق(ع)پیش از ولادت کریمه آل محمد(ص) فرمود:

خدا را حرمى است و آن مکه است،امیرمؤمنان را حرمى است و آن کوفه است،و ما اهل بیت را حرمى است وآن قم است.بزودى بانویى به نام فاطمه از تبار من در آن جا دفن شود که هر کس به زیارتش بشتابد،بهشت بر او واجب مى گردد


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ مرداد ۹۴ ، ۰۸:۲۵
احمدعلی قبادیان

حضرت علی (ع)فرمود:

من نصب نفسه للنّاس اماما فلیبدأ بتعلیم نفسه قبل تعلیم غیره

قراردهد،پیش از آموختن هر کس خود پیشوای مردم به آموزش خود بپردازد.



۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ مرداد ۹۴ ، ۰۹:۲۷
احمدعلی قبادیان

        

احمدعلی قبادیان سوادکوهی نماینده اتاق اصناف ایران

رئیس اتاق اصناف زیراب سوادکوه بزرگ

آپلود عکس


از گذشته‌های دور تاکنون اصناف همواره نقش بسیار مهمی در زمینه‌های اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی کشور دارند


                              

اشتغالزایی اصناف بدون کمک دولت


نقش اصناف تنها به تکمیل چرخه اقتصادی کشور محدود نمی‌شود، بلکه فعالیت این بخش تاثیرات مستقیم و غیرمستقیم در اشتغال نیروی کار و کمک به اقشار مختلف دارد. علاوه بر این اصناف و تشکل‌های صنفی اهمیت زیادی در ‌جلب رضایت مصرف‌کنندگان در خرید و مصرف کالاها ‌و‌خدمات و همچنین نقش کلیدی و‌ حساسی در اجرای برنامه‌های دولت برای حمایت از تولیدکنندگان و 
مصرف‌کنندگان دارند. 
نماینده مازندران در اتاق اصناف کشور در این‌باره و در گفتگو با «کسب‌وکار» گفت: حمایت از اصناف و بازار شهر‌ها موجب پیشرفت و شکوفایی تولید و صنعت و رشد و توسعه اقتصادی می‌شود. 
احمدعلی قبادیان‌سوادکوهی افزود: اصناف به‌عنوان تشکل مردمی، بزرگ‌ترین بخش اقتصادی کشور را تشکیل می‌دهد و می‌توان با برنامه‌ریزی مناسب از توانمندی‌های آن در بهبود فضای کسب‌وکار و اشتغال در کشور استفاده بهینه کرد. 
رئیس اتاق اصناف زیرآب، از نقش اصناف در خروج از شرایط نامناسب اقتصادی و بیکاری به‌عنوان راهبرد مناسب در دستیابی به اهداف اقتصاد مقاومتی و شکوفایی اقتصادی خبر داد و خاطرنشان کرد: حمایت از بازار شهر‌ها به پیشرفت و شکوفایی تولید و صنعت کمک می‌کند. 
قبادیان همچنین به نقش صنوف در تقویت اقتصاد سالم و پویا و غلبه بر تحریم‌های ظالمانه اشاره و اظهار کرد: مسئولان علاوه بر تخفیف مالیاتی باید در زمینه ارائه تسهیلات کم‌بهره و پشتیبانی از صنوف تولیدی و خدماتی و توزیعی برنامه‌ریزی کنند تا این واحد‌ها برای تولید بیشتر تشویق شوند. 
نماینده مازندران در اتاق اصناف کشور به دیدگاه کارشناسان درباره پیشانی بودن اصناف در اقتصاد کشور اشاره کرد و افزود: بازار کشور 8 میلیون زیر‌مجموعه دارد و 30 درصد جمعیت کشور را شامل می‌شود و حمایت از این جمعیت قابل توجه موجب شکوفایی بیشتر اقتصاد کشور می‌شود. 
وی به ایجاد 500 هزار شغل توسط اصناف کشور در سال 93 اشاره کرد و با بیان اینکه این تعداد اشتغالزایی بدون دریافت تسهیلات از دولت انجام شده است، بیان کرد: حمایت بیشتر از اصناف به شکوفایی و پویایی فضای کسب‌وکار کمک می‌کند. 
 
ضرورت کم‌کردن وابستگی‌های وارداتی و تامین نیازهای داخلی
وی در ادامه اظهار داشت: از جمله مسائل مهم در یک مبارزه اقتصادی، توجه به تولید با همت و تلاشی مضاعف در راستای کم‌کردن وابستگی‌های وارداتی و تامین نیازهای داخلی در حد توان است. قشر زحمتکش و کوشای کارگر، در کنار مدیریت و برنامه‌ریزی مناسب، کارآیی بالایی داشته و یکی از ارکان مثلث سرمایه، کار و مشتری است و اگر اهمیت بیشتری از آن دو نداشته باشد، قطعا کمتر هم نیست. 
وی افزود: تلاش جهادگونه در برنامه‌ریزی دقیق و به‌کارگیری نیروهای متعهد و متخصص در تولید و افزایش کیفیت محصولات با بهینه‌سازی دستگاه‌ها و توجه کامل و همه‌جانبه به همه خدمات مورد نیاز فرآیند تولید از آموزش، بیمه، بهداشت، تبلیغات، بسته‌بندی، نگهداری و... می‌تواند در این زمره قرار بگیرد. 
 
تولید، مایه مباهات تولید‌کننده و تامین‌کننده نیاز مشتری باشد
قبادیان تاکید کرد: با این نگاه، همه دست‌اندرکاران تولید اعم از سرمایه‌گذار، کارفرما و کارگر و همه تاثیرگذاران بر فرآیند تولید، باید در بالا بردن کیفیت و کمیت تولید، تلاش کنند. تولید باید به‌لحاظ کیفیت مایه مباهات تولیدکننده و تامین‌کننده نیاز مشتری باشد و به‌لحاظ کمیت نیز دارای فراگیری از نیازهای داخلی و خارجی با محوریت مشتری‌مداری عرضه شود. 
وی گفت: نگاه به تولید ملی در همه عرصه‌های کشاورزی، صنعتی، خدماتی، علمی و... باید نگاهی اعتقادی و مسئولیت‌پذیر باشد و با این نگاه است که فعالیت‌ها جنبه جسمی و روحی پیدا خواهند کرد و انگیزه جهادگونه در آن تقویت خواهد شد. محصولات ایران اسلامی، باید در همه جای دنیا با این رویکرد قابل شناسایی و پذیرش قرار گیرند. 
قبادیان اظهار داشت: این همان مصرف هدفمند از تولیدات داخلی در اجرایی شدن «اقتصاد مقاومتی» است؛ یعنی درحالی که تولیدات داخلی به سمت کیفیت بهتر و عرضه فراوان است، خریداران نیز با استفاده متعهدانه و متعصبانه از تولیدات داخلی به‌عنوان یکی از زنجیره‌های چرخه استقلال کشور در مبارزه با تحریم‌ها و فشارها، در جبهه اقتصادی برای پیروزی کشورمان گامی موثر برمی‌دارند و نقشی مهم خواهند داشت. 
 
سیل اخیر به ۳۰ واحد صنفی خسارات زیادی وارد کرد
احمدعلی قبادیان‌سوادکوهی، رئیس اتاق اصناف سوادکوه بزرگ  همچنین در بخشی از سخنان خود گفت: بر اثر وقوع سیل اخیر در شهرستان سوادکوه، چهار آپارتمان که در شهر زیرآب در حاشیه رودخانه تالار بودند، فرو ریخت و به بیش از ۳۰ واحد صنفی خسارت وارد شد. 
وی افزود: سیل خسارت زیادی را به واحدهای صنفی سواد کوه، زیرآب و شیرگاه وارد و بیش از ۳۰ واحد صنفی را تخریب کرد و ساختمان اتاق اصناف سوادکوه نیز حدود ۴۰درصد آسیب دید. 
وی تصریح کرد: سیل بسیاری از ساختمان‌های تجاری و مسکونی را با خود برد و بیش از ۲۵ واحد تجاری و ۱۴ واحد مسکونی و آپارتمانی را تخریب کرد. همچنین سیل ۲ مغازه لوازم خانگی و تعدادی از مغازه‌های خواربار فروشی را به‌طور کلی از بین برد. 
قبادیان اظهار کرد: درمجموع بالغ بر ۸ میلیارد تومان خسارت به واحدهای صنفی زیرآب وارد شده و متاسفانه به‌دلیل اینکه ساختمان‌ها بیمه نبودند، ضرر و زیان هنگفتی به اصناف این شهرستان وارد شده است. 
قبادیان افزود: در حال حاضر شرایط مناسبی در شهرستان سوادکوه، زیرآب و شیرگاه وجود ندارد و امیدواریم کمک‌های لازم به واحدهای صنفی این استان انجام شود.

 در روزنامه کسب کار تاریخ 94/5/24
  شماره 602



قبادیان سوادکوهی نماینده اتاف اصناف ایران

 روابط عمومی. نماینده اتاق اصناف کشوردر مازندران.

   اتاق اصناف واتحادیه های.واحدبازرسی،نظارت

 ((خانواده بزرگ اصناف ))

زیراب سوادکوه

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ مرداد ۹۴ ، ۱۰:۴۳
احمدعلی قبادیان
استعفای تاجداران از هیات مدیره اتاق اصناف بابل

 

اختصاصی/ در اجلاسیه عمومی اتاق اصناف بابل رخ داد

 

نفر پنجم اتاق اصناف بابل ،با استعفای تاجداران از

هیات مدیره اتاق اصناف بابل

سید مهدی تاجداران در پایان اجلاسیه عمومی اتاق اصناف بابل از سمت خود استعفا کرد

.به گزارش خبرنگار مازنداصناف در جریان اجلاسیه عمومی اتاق اصناف بابل که در پایان هفته گذشته در اتاق اصناف بابل و با حضور نزدیک به 50 تن از روسای اتحادیه های صنفی برگزار شد؛سید مهدی تاجداران دبیر این اتاق، از سمت خود استعفا کرد.

بر اساس این گزارش، پس از آن که در پایان این اجلاس، متن استعفاء نامه آقای تاجداران از سمت دبیر و عضو هیات رئیسه اتاق اصناف شهرستان بابل مطرح شد؛آقای تاجداران ضمن قرائت استعفاء نامه اش طی سخنان کوتاهی ضمن تشکر از مساعی رئیس اتاق اصناف – روسای اتحادیه های صنفی شهرستان بابل، از این عزیزان خواست با استعفایش موافقت کنند.

گفتنی است روسای اتحادیه های صنفی شهرستان بابل پس از استماع سخنان کوتاه آقای تاجداران، اقدام به برگزاری رای گیری جهت موافقت یا مخالفت اجلاس با این درخواست کردند که در نتیجه از مجموع 48رای روسای اتحادیه های صنفی حاضر در اجلاس، 42 نفر با استعفای آقای تاجداران موافقت کردند .

 به گزارش خبرنگار ما، هرچند دلیل اصلی این تصمیم مشخص نیست؛ اما برخی

حمایت تاجداران دبیر اسبق اتاق اصناف بابل از خانم پور رضا، عضو ذخیره هیات

مدیره این اتاق، را دلیل استعفای تاجداران عنوان کرده اند.

به گزارش مازند اصناف؛ مهمترین موضوعات بررسی شده در این اجلاس،  مشکلات عمده بازار بابل و همچنین ترازمالی اتحادیه های صنفی شهرستان بابل بود که مورد نقد و بحث قرار گرفت.           انتهای پیام/               مجتبی قربانی

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ مرداد ۹۴ ، ۲۳:۰۹
احمدعلی قبادیان






تشیح شهدا گمنام در  زیراب سوادکوه

































قبادیان سوادکوهی نماینده اتاف اصناف ایران

 روابط عمومی. نماینده اتاق اصناف کشوردر مازندران.

   اتاق اصناف واتحادیه های.واحدبازرسی،نظارت

 ((خانواده بزرگ اصناف ))

زیراب سوادکوه


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ مرداد ۹۴ ، ۱۵:۰۶
احمدعلی قبادیان

گزارش تصویری سومین اجلاس نمایندگان اتاق اصناف ایران



Asnaf_Mani-L_17


افتتاح بنیاد فرهنگی اصناف و وزارت ارشاد ایران


Asnaf_Mani-L_21

وزیرارشاد اقای جنتی ، فاضلی و حسین نژاده نماینده اصناف استان مازندران در عکس دیده میشود .



Asnaf_Mani-L_25

اقایان صدیقی اصناف ،یزدانی معاون وزیر،حسن پور کسیون مجلس ،فاضلی اصناف،خسرو تاج معاون وزیر،شکرایه و صفائی اصناف ایران


Asnaf_Mani-L_29


Asnaf_Mani-L_1

Asnaf_Mani-L_3

Asnaf_Mani-L_4


Asnaf_Mani-L_6



Asnaf_Mani-L_9


اقایان دکتر جنتی وزیر ارشاد ،خسرو تاج معاون وزیر ،قبادیان سوادکوهی نماینده اتاق اصناف ایران در عکس مشاهده میکنید. 


Asnaf_Mani-L_13

قبادیان سوادکوهی نماینده اتاف اصناف ایران

 روابط عمومی. نماینده اتاق اصناف کشوردر مازندران.

   اتاق اصناف واتحادیه های.واحدبازرسی،نظارت

 ((خانواده بزرگ اصناف ))

زیراب سوادکوه
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ مرداد ۹۴ ، ۰۹:۴۵
احمدعلی قبادیان