اصناف زیراب

فعالیتهای اصناف و بازار، شخصی، فرهنگی و ورزشی بارعایت قانونی ایران

اصناف زیراب

فعالیتهای اصناف و بازار، شخصی، فرهنگی و ورزشی بارعایت قانونی ایران

اصناف زیراب

احمد علی قبادیان سوادکوهی – رئیس اتاق اصناف شهرستان سوادکوه و عضو اتاق اصناف استان مازندران و نماینده مازندران در اتاق اصناف کشور(ایران)

۲۴ مطلب در مهر ۱۳۹۴ ثبت شده است

همایش نکوداشت فعالان امر به معروف مازندران در ساری برگزار شد/تصاویر

همایش نکوداشت فعالان امر به معروف و نهی از منکر مازندران در ساری برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مازند اصناف؛صبح امروز همایش نکوداشت فعالان امر به معروف و نهی از منکر استان مازندران در ساری برگزار شد.

گفتنی است این همایش که از ساعت 10:00 در سالن همایش دفتر نماینده ولی فقیه در مازندران و با حضور مسئولان اداری و انتظامی و اعضای ستادهای امر به معروف و نهی از منکر سازمان ها و تشکل ها برگزار شد، نمایندگانی نیز از اصناف و  بازار و همچنین ادارات صنعت، معدن و تجارت شهرهای مازندران نیز حضور داشتند.


به گزارش خبرنگار ما، این همایش که با حضور گسترده و پرشور حاضران همراه بود با سخنرانی آیت الله طبرسی نماینده ولی فقیه در مازندران نیز داغ تر شد.


شایان ذکر است اصغرزاده معاون سازمان صنعت مازندران، احمدعلی قبادیان نماینده اتاق اصناف مازندران در کشور، ناصحی و قبادی روسای اداره صنعت فریدونکنارو شوادکوه شمالی، دانلو و جلالیان روسای اتاق های اصناف جویبار و نکا از جمله نمایندگان اصناف حاضر در این همایش بودند.

 


 

 

 

 

 

 

 اصغرزاده معاون صنعت و قبادیان سوادکوهی ،برسنجی از سوادکوه (زیراب)در تصویر بالا

 

 

 


 

 


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ مهر ۹۴ ، ۱۸:۰۳
احمدعلی قبادیان




























شیرازۀ عترت و کتاب است حسین

                    سرچشمۀ عشق و انقلاب است حسین

  دیگر شهدا ستارۀ تابانند

                   عباس چو ماه و آفتاب است حسین








۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ مهر ۹۴ ، ۱۹:۱۱
احمدعلی قبادیان

دبیر کل اتاق اصناف ایران : مشکلات صنوف مازندران رسیدگی می شود

در دیدار دبیرکل اتاق اصناف ایران با نمایندگان اتاق های اصناف مازندران در کشور و هیات مدیره اتاق اصناف ساری، مشکلات و چالش های اصناف استان مطرح شد.

به گزارش اصناف ایران به نقل از مازند اصناف؛ در این دیدار که با حضور علی عوض پور دبیر کل اتاق اصناف ایران، احمد علی قبادیان و قربانعلی رئیسی .

شعبان حسین نژاده سه تن از نمایندگان مازندران در اتاق اصناف ایران، مجتبی کواکبیان و بیژن بابازاده دو تن از اعضای هیات مدیره اتاق اصناف ساری و چند تن از روسای اتحادیه های صنفی ساری همراه بود، در خصوص مشکلات و چالش های صنوف مازندران و تبادل نظر در خصوص پیشنهادات و راهکارها به گفت و گو نشستند.

مهمترین موضوعات مطرح شده در این نشست، تاکید برصنفی بودن آژانس های تلفنی و مشکلات این صنف در استان، مشکلات صدور جواز برای واحدهای صنفی که ضمن دارا بودن پروانه کسب مجبور به تغییر مکان می شوند و همچنین لزوم تشکیل مستقل پلیس اصناف جهت اتجام امور مختص صنوف نظیر بازرسی، پلمپ، امنیت، امر به معروف و … بود.

گفتنی است عوض پور نیز در پایان این نشست از رسیدگی و پیگیری موضوعات مطرح شده در آینده ای نزدیک خبر داد.






۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ مهر ۹۴ ، ۰۹:۲۸
احمدعلی قبادیان

با حضور رئیس‌کل دادگستری استان مازندران انجام شد

تودیع و معارفه دادستان سوادکوه+تصاویر

مراسم تودیع و معارفه دادستان شهرستان سوادکوه با حضور رئیس‌کل دادگستری استان مازندران دراین شهرستان برگزار شد.

تودیع و معارفه دادستان سوادکوه+تصاویر

به گزارش مراسم تودیع و معارفه دادستان شهرستان سوادکوه صبح امروز با حضور رئیس‌کل دادگستری استان مازندران، جمعی از مسئولان شهرستان، خانواده معظم شهدا در سالن غدیر شهر پل سفید برگزار شد.

حجت‌الاسلام محمدعلی تقوی فرد، رئیس‌کل دادگستری استان مازندران در این مراسم ضمن معرفی رسول محمدی به سمت دادستان شهرستان سوادکوه و تقدیر و تشکر از زحمات پرویز بهمن نژاد دادستان اسبق، در بخشی از سخنان خود با اشاره به وظایف دادستان تصریح کرد: دادستان، داد مردم را می ستاند و پیگیر داد مردم است یعنی هرکس دادی داشته باشد دادستان دنبالش می رود تا دادش را بستاند از این رو به دادستان مدعی العموم می گویند.

رئیس‌کل دادگستری استان مازندران در ادامه، قضاوت را یک امر الهی و خدایی عنوان کرد و با اشاره به اجرای عدالت و قضاوت نهایی در محضر خداوند متعال در روز قیامت گفت: خدا بر اساس عدالت عمل می کند و قضات نیز بر اساس عدالت قضاوت می کنند و فرق خدا با قضات این است که خدا بر خود قضات نیز قضاوت می کند.

تقوی فرد در پایان قضاوت را امری مهم و خطیر توصیف کرد و اظهار کرد: این وظیفه به ما محول شده است و باید به احسن وجه عمل کنیم.

در ادامه رسول محمدی دادستان سوادکوه در بخشی از سخنان خود با اشاره به برنامه های پیش رو گفت: مسئله پیشگیری از وقوع جرم، مسئله برخورد با جرائم مهم در دستور کار خواهد بود.

وی تصریح کرد: در دعاوی بین افراد بر اساس قانون آئین دادرسی کیفری جدید سعی بر صلح و سازش است.

این مقام مسئول از نیروی انتظامی به عنوان ضابط قضایی خواست حقوق شهروندی افراد رعایت شود.

تقدیر چند تن از قضات، کارمندان و ضابطین قضایی  از دیگر برنامه های این مراسم بود.

گفتنی است رسول محمدی بازپرسی در دادسرای شهرستان آمل را در کارنامه خود دارد و پرویز بهمن نژاد نیز برای ادامه کار به ریاست شعبه 102 کیفری دادگستری شهرستان بابلسر منصوب شد.



۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ مهر ۹۴ ، ۱۱:۱۶
احمدعلی قبادیان

دیدار دبیر کل اتاق اصناف ایران از اتاق اصناف ساری+تصاویر

اختصاصی/ مازند اصناف گزارش می دهد

دیدار دبیر کل اتاق اصناف ایران از اتاق اصناف ساری+تصاویر

در دیدار دبیرکل اتاق اصناف ایران با نمایندگان اتاق های اصناف مازندران در کشور و هیات مدیره اتاق اصناف ساری، مشکلات و چالش های اصناف استان مطرح گردید.

به گزارش خبرنگار مازند اصناف؛پیش از ظهر امروز دبیرکل اتاق اصناف ایران از اتاق اصناف ساری دیدن کرد.


بر اساس این گزارش، در این نشست که با حضور علی عوض پور دبیر کل اتاق اصناف ایران، احمد علی قبادیان و قربانعلی رئیسی دو تن از نمایندگان مازندران در اتاق اصناف ایران، مجتبی کواکبیان و بیژن بابازاده دو تن از اعضای هیات مدیره اتاق اصناف ساری و چند تن از روسای اتحادیه های صنفی ساری همراه بود، در خصوص مشکلات و چالش های صنوف مازندران و تبادل نظر در خصوص پیشنهادات و راهکارها به گفت و گو نشستند.


به گزارش مازند اصناف، مهمترین موضوعات مطرح شده در این نشست، تاکید برصنفی بودن آژانس های تلفنی و مشکلات این صنف در استان، مشکلات صدور جواز برای واحدهای صنفی که ضمن دارا بودن پروانه کسب مجبور به تغییر مکان می شوند و همچنین لزوم تشکیل مستقل پلیس اصناف جهت اتجام امور مختص صنوف نظیر بازرسی، پلمپ، امنیت، امر به معروف و ...  بود.

 

گفتنی است عوض پور نیز در پایان این نشست از رسیدگی و پیگیری موضوعات مطرح شده در آینده ای نزدیک خبر داد.

 


 

 

 

 

 


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ مهر ۹۴ ، ۰۹:۵۴
احمدعلی قبادیان

دومین سالگرد میرصالح صالحی نیا

عضو فقید شورای شهر ساری و

نماینده اتاق اصناف ایران

 

 aa  MHB_2105 MHB_2107 MHB_2112   MHB_2186   MHB_2146  MHB_2167 MHB_2171 MHB_2116 MHB_2117 MHB_2118   MHB_2125 MHB_2126   MHB_2129 MHB_2130 MHB_2132      MHB_2145   MHB_2160 MHB_2163  MHB_2176 MHB_2177 MHB_2179 MHB_2180   MHB_2191  MHB_2193 MHB_2196 MHB_2201  MHB_2204 MHB_2207 MHB_2209  MHB_2211 MHB_2219 MHB_2221 MHB_2222 MHB_2225 MHB_2227 MHB_2228  MHB_2235  MHB_2238 MHB_2239 MHB_2242 MHB_2243  MHB_2255 MHB_2262  MHB_2268 MHB_2275   MHB_2286   MHB_2291    MHB_2299 MHB_2300   MHB_2309    MHB_2324 MHB_2328  MHB_2332 MHB_2336

 

دومین سالگرد رحلت میرصالح صالحی نیا عضو فقید شورای شهر ساری

نماینده اتاق اصناف ایران با سخنرانی آیت الله معلمی عضو

مجلس خبرگان رهبری و باحضور پرشور مسولان و رجال

سیاسی واجتماعی مرکز استان مازندران در سالن اجتماعات

گلزارشهدای ملامجدالدین ساری برگزار شد.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ مهر ۹۴ ، ۰۸:۱۵
احمدعلی قبادیان

نخستین جلسه نمایندگان اتاق اصناف مازندران در سال جاری برگزار شد

مازند


نخستین جلسه نمایندگان اتاق اصناف مازندران، در حالی پس از یک سال از عمر جلسه قبلی برگزار شد که بدون حضور ۴ تن از ۷ نماینده منتخب اصناف مازندران همراه بود.
به گزارش اصناف ایران به نقل از مازند اصناف نخستین جلسه نمایندگان اتاق اصناف ایران در مازندران به میزبانی بابل برگزار شد.
گفتنی است این جلسه که به پیشنهاد یکی از ۷ نماینده اتاق اصناف ایران در مازندران و پس از یک سال فاصله از جلسه قبلی ،برگزار شد، به دلایل نامعلومی با امتناع ۴ تن از نمایندگان برای حضور در جلسه همراه بود.
این جای بسی تامل است که نمایندگان اتاق های اصناف مازندران در کشور چگونه بدون برگزاری حتی یک جلسه در یک سال اخیر، قادر به حمایت و چاره اندیشی مشکلات و چالش های اصناف استان هستند؟
بی شک برگزاری جلسات و فرصت حضور روسای اتاق های اصناف مازندران به عنوان مهمانان این جلسات، ضمن مطرح شدن مشکلات هر یک از اتاق های اصناف استان، کمک شایانی به پویایی و اتخاذ تصمیم های مناسب برای چالش های اصناف خواهد بود.
احمد علی قبادیان در ابتدای این جلسه گفت: پیشنهاد یکی از اعضا برای برگزاری این جلسه، به مزاج شماری از دوستان و همکاران گرامی خوش نیامد.
وی با بیان اینکه با وجود آنکه یک سال از عمر جلسه قبلی ما می گذرد، اما کسی پا پیش نگذاشته است، افزود: متاسفانه برخی دوستان به جای حمایت از این پیشنهاد، فضا را غبارآلود کردند که این امر، پسندیده نیست.
نماینده اتاق اصناف ایران در مازندران با بیان اینکه در آستانه ورود رئیس جمهور محترم به استان قصد داشتیم در این جلسه و با حضور سایر نمایندگان، به یک جمع بندی از شرایط اصناف استان برسیم تا مشکلات، قوت ها و پیشنهادات را به هیات دولت انتقال دهیم، اظهار داشت: با وجود اطلاع رسانی به تمام نمایندگان از چند روز قبل، اما در روز جلسه چند تن از دوستانمان به بهانه های مختلف از حضور در جلسه امتناع کردند.
رئیس اتاق اصناف زیراب با بیان اینکه باید تمام اعضا با همت و عزم جدی در این جلسات حضور یابند تا بتوانیم ضمن شناسایی و هم اندیشی در خصوص مشکلات، به چاره اندیشی آن بپردازیم، اضافه کرد: اکنون پس از گذشت یک سال از برگزاری انتخابات، خروجی نمایندگان اصناف چیست؟ اگر اتاق های اصناف از ما بپرسند که تاکنون برای ارتقا و بهبود فضای کسب و کار اصناف چه کرده اید، چه پاسخی داریم؟
وی در پایان به بیان عمده ترین نقاط ضعف و مشکلات اتاق های اصناف و بازار مازندران پرداخت و متذکر شد: کالاهای قاچاق موجود در بازار، بازارهای روز، دستفروشان، مالیات و ارزش افزوده، صدور پروانه کسب توسط ادارات غیر صنفی، نبود همکاری و یا کم کاری همکاری اماکن نیروی انتظامی با برخی از اتاق های اصناف استان از جمله اساسی ترین موضوعات قابل بررسی در بخش اصناف استان است.
شعبان حسین نژاد نیز ضمن تقدیر از هیات رئیسه اتاق اصناف بابل برای قبولی میزبانی این جلسه گفت: بی شک آورده های ما باید در این جلسات مطرح و جمع آوری شود تا برای پیگیری به اتاق ایران انتقال دهیم.
وی با بیان اینکه هر یک از اعضا به عنوان نمایندگان جامعه اصناف استان در برابر آنان مسئول هستیم، تصریح کرد: هر یک از ما به عنوان نماینده خانواده بزرگ اصناف باید آماده باشیم. آماده اینکه اگر اتاق های اصناف استان از ما درخواست حمایت یا حضور برای شنیدن مشکلاتشان را داشتند، اجابت کنیم.
نماینده اتاق اصناف ایران در مازندران متذکر شد: بی شک وحدت و اتفاق نظر اعضا موجب خواهد شد تا با تنطیم نامه یا درخواستی از سوی نمایندگان به مسئولان استانی، آنها خود را ملزم به پاسخگویی بدانند. بی شک این درخواست ها بی پاسخ نمی ماند.
وی در ادامه اذعان کرد: تنها حامیان تولیدکنندگان استان، بازاریان هستند، پس بازار پویا، تاثیر بسزایی در پیشرفت و دلگرمی تولیدکنندگان داخلی خواهد داشت.
نائب رئیس اتاق اصناف فریدونکنار یادآور شد: اگر بازار ما ضعیف باشد، اتحادیه های صنفی ما ضعیف خواهد شد و اگر اتحادیه های صنفی ما ضعیف شوند، نتیجه اش، وضعیت حال حاضر اتاق های اصناف استان می شود.

قربانعلی رئیسی نیز با بیان اینکه بازار همواره از اعتبار و جایگاه ویژه ای برخوردار بوده است، گفت: در گذشته، بانکها هم به لحاظ سرمایه گذار و هم به عنوان ضامن معتبر روی کسبه حساب ویژه ای باز کرده بودند اما در حال حاضر و با اشراف بانکها از وضعیت نابسامان بازار، بازاریان جایگاه خود را به کارمندان داده اند؛ به طوری که ضامنین معتبر از نظر بانکها، کارمندان با فیش حقوقی محسوب می شوند نه بازاریان با پروانه کسب.
وی در ادامه از ارزش افزوده به عنوان مشکل عمده اصناف و بازاریان استان نام برد و اضافه کرد: در حالی که بازاریان معتقدند اخذ ارزش افزوده از یک کالا تنها یک بار و از مبدا آن باید صورت پذیرد اما اخذ چندین و چند باره ارزش افزوده از یک کالا که به تعداد واسطه های موجود از مسیر مبدا تا خریدار است، مورد گلایه و اعتراض بازاریان شده است.
نماینده اتاق اصناف مازندران با بیان اینکه ما دولت جمهوری اسلامی ایران را به عنوان امین ملت می شناسیم، تصریح کرد: این اصل و این نگاه باید در خصوص اخذ و محاسبه مالیات از بازاریان نیز از سوی اصناف دیده شود.
رئیسی با بیان اینکه اجرای برخی سیاست های مالیاتی به صورت الکترونیک مستلزم برگزاری دوره های آموزشی برای بازاریان است، اظهار کرد: بی شک اجرای برخی سیاست ها و برنامه نیازمند فراهم آمدن بسترها و زیر ساخت هایی است که توجه به آموزش یکی از نکاتی است که به مساعد شدن بسترها، کمک شایانی خواهد کرد.
عضو هیات رئیسه اتاق اصناف نکا در پایان به ضرورت برگزاری جلسات مشترک نمایندگان اصناف و نمایندگان مجلس شورای اسلامی مازندران اشاره و عنوان کرد: در مجلس بسیاری از قوانین و تبصره ها تصویب و گاه از میان برداشته می شود که از نظر کارشناسانه اصناف استفاده نمی شود، این جلسات می تواند دیدگاه نمایندگان گرامی را نسبت به شرایط بازار روشن تر کند.
به گزارش مازنداصناف، علی اکبر ساداتی، احمد علی قبادیان، قربانعلی رئیسی، شعبان حسین نژاد، عباس رمدانی، مجتبی پیرزاده و نورا… قلی زاده ۷ نماینده مازندرانی اتاق اصناف ایران هستند




۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ مهر ۹۴ ، ۱۳:۰۸
احمدعلی قبادیان

جلسه نمایندگان اتاق اصناف مازندران

در سال جاری برگزار شد

مازندنخستین جلسه نمایندگان اتاق اصناف مازندران، در حالی پس از یک سال از عمر جلسه قبلی برگزار شد که بدون حضور ۴ تن از ۷ نماینده منتخب اصناف مازندران همراه بود.
به گزارش اصناف ایران به نقل از مازند اصناف نخستین جلسه نمایندگان اتاق اصناف ایران در مازندران به میزبانی بابل برگزار شد.
گفتنی است این جلسه که به پیشنهاد یکی از ۷ نماینده اتاق اصناف ایران در مازندران و پس از یک سال فاصله از جلسه قبلی ،برگزار شد، به دلایل نامعلومی با امتناع ۴ تن از نمایندگان برای حضور در جلسه همراه بود.
این جای بسی تامل است که نمایندگان اتاق های اصناف مازندران در کشور چگونه بدون برگزاری حتی یک جلسه در یک سال اخیر، قادر به حمایت و چاره اندیشی مشکلات و چالش های اصناف استان هستند؟
بی شک برگزاری جلسات و فرصت حضور روسای اتاق های اصناف مازندران به عنوان مهمانان این جلسات، ضمن مطرح شدن مشکلات هر یک از اتاق های اصناف استان، کمک شایانی به پویایی و اتخاذ تصمیم های مناسب برای چالش های اصناف خواهد بود.
احمد علی قبادیان در ابتدای این جلسه گفت: پیشنهاد یکی از اعضا برای برگزاری این جلسه، به مزاج شماری از دوستان و همکاران گرامی خوش نیامد.
وی با بیان اینکه با وجود آنکه یک سال از عمر جلسه قبلی ما می گذرد، اما کسی پا پیش نگذاشته است، افزود: متاسفانه برخی دوستان به جای حمایت از این پیشنهاد، فضا را غبارآلود کردند که این امر، پسندیده نیست.
نماینده اتاق اصناف ایران در مازندران با بیان اینکه در آستانه ورود رئیس جمهور محترم به استان قصد داشتیم در این جلسه و با حضور سایر نمایندگان، به یک جمع بندی از شرایط اصناف استان برسیم تا مشکلات، قوت ها و پیشنهادات را به هیات دولت انتقال دهیم، اظهار داشت: با وجود اطلاع رسانی به تمام نمایندگان از چند روز قبل، اما در روز جلسه چند تن از دوستانمان به بهانه های مختلف از حضور در جلسه امتناع کردند.
رئیس اتاق اصناف زیراب با بیان اینکه باید تمام اعضا با همت و عزم جدی در این جلسات حضور یابند تا بتوانیم ضمن شناسایی و هم اندیشی در خصوص مشکلات، به چاره اندیشی آن بپردازیم، اضافه کرد: اکنون پس از گذشت یک سال از برگزاری انتخابات، خروجی نمایندگان اصناف چیست؟ اگر اتاق های اصناف از ما بپرسند که تاکنون برای ارتقا و بهبود فضای کسب و کار اصناف چه کرده اید، چه پاسخی داریم؟
وی در پایان به بیان عمده ترین نقاط ضعف و مشکلات اتاق های اصناف و بازار مازندران پرداخت و متذکر شد: کالاهای قاچاق موجود در بازار، بازارهای روز، دستفروشان، مالیات و ارزش افزوده، صدور پروانه کسب توسط ادارات غیر صنفی، نبود همکاری و یا کم کاری همکاری اماکن نیروی انتظامی با برخی از اتاق های اصناف استان از جمله اساسی ترین موضوعات قابل بررسی در بخش اصناف استان است.



شعبان حسین نژاد نیز ضمن تقدیر از هیات رئیسه اتاق اصناف بابل برای قبولی میزبانی این جلسه گفت: بی شک آورده های ما باید در این جلسات مطرح و جمع آوری شود تا برای پیگیری به اتاق ایران انتقال دهیم.
وی با بیان اینکه هر یک از اعضا به عنوان نمایندگان جامعه اصناف استان در برابر آنان مسئول هستیم، تصریح کرد: هر یک از ما به عنوان نماینده خانواده بزرگ اصناف باید آماده باشیم. آماده اینکه اگر اتاق های اصناف استان از ما درخواست حمایت یا حضور برای شنیدن مشکلاتشان را داشتند، اجابت کنیم.
نماینده اتاق اصناف ایران در مازندران متذکر شد: بی شک وحدت و اتفاق نظر اعضا موجب خواهد شد تا با تنطیم نامه یا درخواستی از سوی نمایندگان به مسئولان استانی، آنها خود را ملزم به پاسخگویی بدانند. بی شک این درخواست ها بی پاسخ نمی ماند.
وی در ادامه اذعان کرد: تنها حامیان تولیدکنندگان استان، بازاریان هستند، پس بازار پویا، تاثیر بسزایی در پیشرفت و دلگرمی تولیدکنندگان داخلی خواهد داشت.
نائب رئیس اتاق اصناف فریدونکنار یادآور شد: اگر بازار ما ضعیف باشد، اتحادیه های صنفی ما ضعیف خواهد شد و اگر اتحادیه های صنفی ما ضعیف شوند، نتیجه اش، وضعیت حال حاضر اتاق های اصناف استان می شود.
قربانعلی رئیسی نیز با بیان اینکه بازار همواره از اعتبار و جایگاه ویژه ای برخوردار بوده است، گفت: در گذشته، بانکها هم به لحاظ سرمایه گذار و هم به عنوان ضامن معتبر روی کسبه حساب ویژه ای باز کرده بودند اما در حال حاضر و با اشراف بانکها از وضعیت نابسامان بازار، بازاریان جایگاه خود را به کارمندان داده اند؛ به طوری که ضامنین معتبر از نظر بانکها، کارمندان با فیش حقوقی محسوب می شوند نه بازاریان با پروانه کسب.
وی در ادامه از ارزش افزوده به عنوان مشکل عمده اصناف و بازاریان استان نام برد و اضافه کرد: در حالی که بازاریان معتقدند اخذ ارزش افزوده از یک کالا تنها یک بار و از مبدا آن باید صورت پذیرد اما اخذ چندین و چند باره ارزش افزوده از یک کالا که به تعداد واسطه های موجود از مسیر مبدا تا خریدار است، مورد گلایه و اعتراض بازاریان شده است.
نماینده اتاق اصناف مازندران با بیان اینکه ما دولت جمهوری اسلامی ایران را به عنوان امین ملت می شناسیم، تصریح کرد: این اصل و این نگاه باید در خصوص اخذ و محاسبه مالیات از بازاریان نیز از سوی اصناف دیده شود.
رئیسی با بیان اینکه اجرای برخی سیاست های مالیاتی به صورت الکترونیک مستلزم برگزاری دوره های آموزشی برای بازاریان است، اظهار کرد: بی شک اجرای برخی سیاست ها و برنامه نیازمند فراهم آمدن بسترها و زیر ساخت هایی است که توجه به آموزش یکی از نکاتی است که به مساعد شدن بسترها، کمک شایانی خواهد کرد.

عضو هیات رئیسه اتاق اصناف نکا در پایان به ضرورت برگزاری جلسات مشترک نمایندگان اصناف و نمایندگان مجلس شورای اسلامی مازندران اشاره و عنوان کرد: در مجلس بسیاری از قوانین و تبصره ها تصویب و گاه از میان برداشته می شود که از نظر کارشناسانه اصناف استفاده نمی شود، این جلسات می تواند دیدگاه نمایندگان گرامی را نسبت به شرایط بازار روشن تر کند.
به گزارش مازنداصناف، علی اکبر ساداتی، احمد علی قبادیان، قربانعلی رئیسی، شعبان حسین نژاد، عباس رمدانی، مجتبی پیرزاده و نورا… قلی زاده ۷ نماینده مازندرانی اتاق اصناف ایران هستند

 

 

 

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ مهر ۹۴ ، ۱۳:۰۶
احمدعلی قبادیان

  IMG_8618  IMG_8621

سردارجعفری نسب و سرهنگ تقوی سوادکوهی در تصویر

       IMG_8644  IMG_8650       IMG_8657  IMG_8667       IMG_8681          IMG_8711              IMG_8765 IMG_8767 

مدیر کل بحران استان مازندران مهندس احمدی اتوئی سوادکوهی زیراب




         IMG_8818 IMG_8820 IMG_8821             IMG_8880 

مدیر نمونه سال 94 مهندس سید محمد نظری سوادکوهی زیراب از اداره راه عمران شهرسازی استان

سرتیپ دوم پاسدار مسعود جعفری نسب امروز در گردهمایی پلیس راهوران محله و نیروی امداد ونجات جاده ای در سالن هلال احمر مرکز استان ،اظهار داشت: شرایط اجتماعی سبب ایجاد جرم می‌شود و تعامل و همدلی مسئولان در کاهش جرائم الزامی است.
وی با بیان اینکه میزان تصادفات در شش ماهه گذشته، کاهش تلفات را نشان می‌دهد افزود: آسیب‌شناسی و بحران شناسی می‌تواند به کاهش جرائم کمک کند.
جعفری نسب خاطرنشان کرد: مدیران استانی باید با انسجام در برطرف کردن مشکلات تلاش کرده و امنیت واقعی را با همکاری پلیس در مازندران رقم بزنند.
وی با اشاره به نقش راهوران محله در نظم بخشی جامعه، تصریح کرد: پوشش دادن فعالیت‌ها در زمینه جرائم یکی از موضوعات مهمی بوده که با همکاری راهوان محله انجام می‌شود.
جعفری نسب به جنایات آل سعود در منا اشاره کرد و بی نظمی ماموران سعودی در برقراری امنیت را عامل بروز این جنایت عنوان کرد.
کاهش ۱۸ درصدی تلفات در محورهای روستایی استان
فرمانده پلیس راه مازندران نیز در این همایش با بیان اینکه تلفات در جاده‌های روستایی ۱۸ درصد کاهش داشت، خواستار افزایش ایمنی و توجه به ایمنی راه‌ها در جاده های روستایی مازندران شد.
سرهنگ جعفر محمدنژاد افزود: در گردهمایی راهوران محله با گروه‌های امدادی، اورژانس، راهدای آنچه مورد هدف قرار داشت، تقدیر از راهورانی است که در تعامل با راهداری و هلال احمر، شناسایی حوادث در زمینه سیل، تصادفات  نقش آفرینی می‌کنند.
وی افزود: بیش از هفت هزار و ۶۰۰ کیلومتر راه روستایی در مازندران وجود دارد و کاهش تلفات در محورهای روستایی از برنامه‌های ما به شمار می آید.
محمدنژاد بیان کرد: تلفات جاده ای در روستاهای مازندران از ۹۴ کشته به ۷۱ کشته رسید.
فرمانده پلیس زاه مازندران تاکید کرد: محورهای شهری مازندران هزار و ۳۰۰ کیلومتر بوده و این در حالی است که میزان راه‌های روستایی بیش از ۷ هزار کیلومتراست.
وی با تاکید بر لزوم توجه به راه‌های روستایی و توجه به کاهش تلفات در این محورها، تصریح کرد: با اطلاع‌رسانی راهوران محله، اعزام اورژانس و کمک‌های امدادی انجام می‌شود.
در پایان راهوران محله مازندران با اهدای لوح تقدیر و هدایایی تجلیل شدند.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۵ مهر ۹۴ ، ۰۹:۰۹
احمدعلی قبادیان

به یاد “میرصالح صالحی نیا” صالح شهرمان ساری (سید)، مردی

 از خانواده بزرگ اصناف استان مازندران

DSCF0003 copy DSCF0006 copy DSCF0179 copy DSCF0182 copy DSCF0211 copy DSCF0213 copy DSCF0290 copy DSCF0312 copy DSCF0322 copy DSCF9192 copy DSCF9195 copy DSCF9211 copy DSCF9253 copy DSCF9992 copy DSCF9998 copy Picture 199 copy Picture 205 copy Picture 210 copy Picture 225 copy Picture 229 copy Picture 359 copy Picture 360 copy Picture 361 copy Picture 371 copy Picture 392 copy1 2 3  5   salehi nia copy

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۳ مهر ۹۴ ، ۱۸:۴۷
احمدعلی قبادیان